<p>Hoi allemaal, </p><p>Mijn man en ik zijn al jaar bezig voor een tweede en het wil maar niet lukken.. onze oudste dochter is net 7 en bij haar was het gewoon een gezellig weekend van; het kan wel een keertje zonder en BAM, daar was ze dan. Misschien dat we daardoor ook verwacht hadden dat het sneller zou lukken. </p><p>De 21e mogen we eindelijk naar het ziekenhuis en ik ben zo ontzettend bang dat er iets mis is met me! </p><p>Ik heb 2 jaar terug longemboliën gehad in mijn beide longen, als bijwerking van de pil, als gevolg hiervan ben ik flink aangekomen en heb ik een gastricbybass gehad. Ook had mijn man zich na mijn emboliën laten steriliseren en dit na 8 maanden weer terug ongedaan laten maken.. dit omdat het als bijwerking van medicijnen leek alsof ik zwanger was en na eerst onze opties zorgvuldig overwogen te hebben, waren we hier zo blij mee! Dat het een klap in het gezicht leek toen het toch niet zo mocht zijn. We beseften dat we toch nog graag een tweede zouden willen verwelkomen en de sterilisatie is dus ongedaan gemaakt. </p><p>Om ons heen lijkt iedereen zo zwanger te worden en dat doet elke keer toch weer zeer.. helaas heb ik hier niemand om echt over te kunnen praten. Mijn beste vriendin zegt: oke, kijk een huilfilm, eet slecht eten en weer verder.. en mijn andere vriendin zegt: ja, dat is vervelend.. ja als ik de pil een keer vergeet is het meteen raak.. </p><p>Vandaar dat ik dit topic heb aangemaakt, in de hoop dit te kunnen delen met iemand die het wel begrijpt. </p><p> </p><p>Liefs X </p>