Hallo allemaal. Mijn man en ik willen al twee en half jaar een tweede kindje, we hebben al een dochter van 4. Zij was “meteen raak”. na het verwijderen van mijn spiraal om voor een tweede te gaan raakte ik direct zwanger maar dat werk een vroege miskraam, en dat gebeurde daarna nog twee keer achter elkaar. En nu dus al meer dan 2 jaar niks. Alle checks in het ziekenhuis waren helemaal goed ook mijn man zijn zaadonderzoek was perfect. Ik heb een HSG gehad die was ook weer perfect zoals ze daar zeiden. We moesten daarna toch weer een half jaar verder proberen omdat ze zeggen dat ons slagingspercentage zo hoog is aangezien we al een dochter hebben. Ik zie het op het moment echt even niet meer zitten. We beginnen in november met iui waar ik ook weinig vertrouwen in heb want: waarom zou dit wel lukken? Mijn ei groeit goed mijn eisprong is goed en mijn man zijn zaad is goed. Ik heb het idee dat we maar een beetje aanrommelen en het lukt maar niet en heb ook het idee dat het ziekenhuis er ook zo makkelijk over denkt want ze hebben het telkens maar over het slagingspercentage. Weet ook niet goed wat ik hiermee wil bereiken want niemand heeft natuurlijk het antwoord hierop. Misschien positieve verhalen van mensen die toch spontaan zwanger zijn geraakt met een soortgelijk verhaal als ons? Of mensen met een soortgelijk verhaal waarbij iui heeft geholpen. Ik weet het ook niet meer, misschien het van mij afschrijven. Ik hoor het wel! Liefs