Zwanger worden lukt niet

Onze dochter is van nov 2006.
Vanaf vorig jaar augustus gaan we voor een tweede.
Hier lees ik alleen maar zwangerwe berichtjes is er ook iemand
bij wie het niet lukt?
Ben erg verdrietig
groetjes

Hee joh!
Zolang er geen medische reden is gebeurt t meestal op t moment dat je t 'vergeet' / er niet aan denkt... Klinkt heel cliche, maar zo was t (ook) bij mij...
Zorg ervoor dat 'oefenen' erg leuk blijft....
Bij m'n 1ste duurde t 2,5 jaar voor ik zwanger werd! Dat was zo'n 4jaar geleden. Overmorgen komt m'n 3de boef!
Ik wens je veel oefenplezier en een (hele) dikke buik toe!
Succes,Priscilla

Wij zijn nog niet bezig voor een tweede, maar bij ons ging het bij de eerste niet snel. Na een jaar was het toen ineens raak. Elke maand hoop je dat het gelukt is. Elke keer als het niet gelukt is ben je er nog meer mee bezig.

Ik weet wel dat je bij o.a het kruidvat een test kan kopen wanneer je je vruchtbare dagen hebt. Volgens mij is het een personalia (zoiets weet het niet precies) Daarmee kun je testen wanneer je vruchtbaar bent. Misschien is dat na je vorige zwangerschap wel veranderd.

Kan me voorstellen dat je er verdrietig van wordt en zeker als je al die berichten leest en het net is alsof de hele wereld gewoon even zwanger wordt en jij niet.

Succes

hoi,
Heb je zelf een idee waar het aan kan liggen? Ik bedoel heb je reden om echt ongerust te zijn? Los van het feit natuurlijk dat het balen is als het zo lang duurt.
Ik bedoel heb je bv een regelmatige cyclus en hoeveel dagen is die? Heb je al eens ovulatietesten gedaan (waar mijn voorganger over schreef).
Was je de eerste keer snel zwanger?
Doen jullie het te vaak  of juist te weinig. Is je man vrachtwagen chauffeur of heeft hij een ander veel zittend beroep? enz enz.

groetjes ELke

hoi,
Bij ons is het juist andersom gegaan
Bij onze eerste hebben wij er anderhalf jaar over gedaan om zwanger te worden en bij   de tweede die op komst is was het zo raak.
Ik voelde me ook heel verdrietig en werd er moedeloos van. Elke maand maar weer afwachten of je ongesteld word.....waardeloos is dat!!
Je probeert van alles maar niks lijkt te werken. (ovulatietesten,uitrekenen,dokter zaadcel en eicel gecheckt  etc.) En dan opeens word je niet ongesteld,twijfel.... want je gelooft het niet  en blijkt het toch echt zo te zijn......eindelijk zwanger!!    Je heb al een mooi wondertje op de wereld gezet dus dat betekent dat je toch zwanger kunt raken. Dus het moet gewoon een keer lukken en ik ga heel hard voor jullie duimen dat je heel snel aan ons kunt vertellen dat je ook weer van een dikke buik kan gaan genieten.
Ik hoop het zo voor jullie.....

Terug
Bovenaan