<p>Hoi allemaal, </p><p>misschien is dit raar of stel ik me aan maar ik plaatst het toch omdat ik mijn hart toch even wil luchten...<br />ik had pas geleden geplaatst dat ik twijfelde voor een tweede kindje<br />Nu hebben we de knoop door gehakt en gekozen om ervoor te gaan<br />waar ik nu eigenlijk mee zit is... mijn oma is een tweeling dus de kans dat ik een tweeling krijg is er maar het hoeft natuurlijk niet zo te zijn... we hebben al een dochter van 11 maanden en als ik een tweeling zou krijgen zijn ze natuurlijk welkom.<br />mijn vriend zei dat hij dan waarschijnlijk wel meer moest gaan werken b.v. in de avond of in het weekend en daar schrok ik wel van.. <br />Als we een eentje erbij krijgen zou er niks aan de hand zijn financieel en als we twee bij krijgen dan word het wel krapper wat logische is natuurlijk. <br />we gaan ervoor omdat we er allebei erachter staan en dit ons wens is maar ik loop wel met een bepaald gevoel rond van wat als... heel slecht misschien weet ik haha.<br />Ik zou het erg vinden mocht het wel zo zijn dat mijn vriend meer zou moeten werken in de toekomst en dat ik daardoor er meer alleen voor sta dan niet perse in een negatieve zin maar het zal zeker wel zwaar zijn ook voor de relatie zelf denk ik.<br />ik ben momenteel huisvrouw en we vinden het allebei prettig en vooral mijn vriend wilde dat heel graag dat ik thuis lekker voor de kinderen kan zorgen. en nogmaals tuurlijk hoeft het niet zo te zijn en wil ook niet te ver voorruit lopen.<br />Maar ik hou het wel in mijn achterhoofd wat ik dus ook deed bij mijn eerste kindje. <br />misschien maak ik me totaal druk om niks maar ik wilde het toch wel even kwijt.<br />Misschien hebben jullie tips en er anders in te staan of misschien makkelijker los te laten. <br /><br /><br /><br /></p>