Zwanger worden met Clomid

A

Anoniem

Guest
Wie heeft hier ervaring met het slikken van Clomid?
Ik heb zelf net de eerste ronde met clomid achter de rug en gister
op de echo waren er 2 rijpe eitjes dus super spannend allemaal.
Graag hoor ik ervaringen van anderen en hoe snel kun je merken dat je zwanger bent?

Groetjes Biba

hoi biba ik zelf heb al 7 ronde's clomid 50mg geslikt en helaas nog niet zwanger! ik ga vandaag alweer beginnen met ronde 8 en wanneer je zwanger wordt met clomid kan ik je helaas niet zeggen de een telt aan in ronde 1 en de ander pas in ronde 6 of 8 of nog later elk lichaam reageert anders erop! en dat er nu 2 eitjes bij je groeien is alleen maar goed is een teken dat de clomid zijn werk doet hoeveel miligram neem je? en op welke dag zit je vandaag spannend allemaal he ik zal voor je duimen en dat je snel zwanger mag zijn!

groetjes miranda

Hoi Miranda,

Jeetje ronde 8 ik hoop dat jij deze ronde ook geluk mag hebben. Zijn er bij jou op de echo wel eitjes te zien dan ook? Ik slik 50 mg.
Ik zit vandaag op dag 15 van mijn cyclus dus moet nog even geduld hebben.
Heb wel allemaal krampjes onder in mijn buik die ik nog nooit eerder heb gehad.
Hoeveel mg slik jij?

Groetjes Biba

hoi biba ik slik net zoals jij 50mg en ik ben ermee begonnen in augustus 2008 en ze hebben me toen ook met echo's in de gaten gehouden en elke keer zagen we mooie eitjes die doorgroeiden! op een gegeven moment zijn ze gestopt met de echo's omdat ze zagen dat de clomid zijn werk deed ik zelf vond het wel jammer maar ja niks aan te doen he1 ik heb het een tijdje bijgehouden met tempen en ovutesten maar vond het zwaar worden elke keer weer,dus heb me er bij neergelegd dat het langer zal duren,maar omdat ik elke cyclus een wisselende lf fase heb de ene keer 8 dagen dan weer 10 dagen en afgelopen ronde gelukkig 14 dagen ga ik deze ronde wel weer beginnen met ovutesten voor te kijken of de clomid aanslaat en wanneer ik precies ovuleer en laten we hopen dat ronde 8 geluk zal brengen!

groetjes miranda

Hoi Biba,
Ik ben van onze 2de ook zwanger geraakt d.m.v. Clomid. Bij mij was het in de 2de ronde raak (ik slikte de laagste dosering). Ik ben nu bijna 33 weken zwanger.
Ik heb clomid gekregen omdat ik na een miskraam geen eisprong meer had.
Succes!

Hoi,

ik ben ook zwanger geraakt mbv clomid. In de 4e ronde was het raak. Omdat bij mij 5 dagen 50 mg net te weinig was en 5 dagen 100 mg veels te veel (3 rijpe eicellen) heb ik 7 dagen 50 mg geslikt en toen was het gelijk raak!! Ben nu 25 weken zwanger!

Let erop bij clomid da je cycles wel wat langer kan zijn!

Succes met zwanger worden!

Liefs E25

Hallo,

Ook ik ben zwanger geworden met Clomid. Na 11 jaar aan de pil kwam mijn cyclus niet meer op gang. Gelukkig ook niets anders aan de hand. Ik ben tot twee keer toe in een keer zwanger geraakt met 50 mg clomid. Helaas eindigde de eerste keer in een mk. Aan de tweede keer heb ik een heerlijke zoon overgehouden!

Nu leek mijn cyclus weer uit zichzelf op gang en ook nog regelmatig, maar sinds deze ronde is het prut en ben ik al 2 wk overtijd, maar niet zwanger. Snap er dus even niks meer van...

Groet, MArijne

Goedemorgen allemaal,

Mamavanm,
Gefeliciteerd 33 weken zwanger spannend zeg. en in de 2e ronde al raak
dat is echt snel, hoop dat het bij mij ook zo mag zijn.

E25,
Ik had inderdaad al gelezen dat je cyclus wat langer kan zijn, dit is voor mij de eerste ronde dus moet even afwachten wat er gaat gebeuren. Jij inmiddels ook al 25 weken zwanger gefeliciteerd!!!! en 4e ronde is nog super snel toch.

Ik vind het maar spannend helemaal omdat er twee rijpe eitjes waren gezien die op punt van springen stonden, nou maar hopen dat ze dat ook echt doen ha ha.
Vanmorgen was mijn temp. weer iets omhoog dus heb nog steeds goede moed.
Dit is de eerste keer dat ik een beetje "normale" cyclus zal hebben en voel ook dingen in mijn buik die ik nog nooit eerder heb gehad. Het zal toch niet, nooit normale cyclus en nu in 1 keer raak. We wachten in spanning af hier. Maandag moet ik bloedprikken voor progestoron en moet eind maart weer naar ziekenhuis. Dan ben ik of net zwanger of heb tweede ronde clomid gehad.

Gaat bij jullie de zwangerschap beetje goed??? En weten jullie wat het wordt of willen jullie het niet weten.

Groetjes Biba

Terug
Bovenaan