zwanger worden met clomid

Hoi, ik kom zo af en toe op het forum om mee te lezen maar heb eigenlijk weinig berichtjes gepost. .

Wij proberen voor de tweede keer zwanger te worden met clomid. De vorige keer hadden we geluk en was ik in 1 keer zwanger met clomid. Uiteindelijk is ons zoontje toen met 7 maanden geboren.

Nu is ons kindje al weer bijna anderhalf, en vanaf het begin gelijk weer gaan proberen. Maar zonder succes. Nu lopen we weer bij de gyn, en zijn ze gelijk met de clomid gestart. Ik ben benieuwd of het deze keer ook zo snel gaat als bij de eerste.

groetjes angel

Ik kreeg uiteindelijk eerst iets van promulit ofzoiets, om me ongie op gang te brengen. Uiteindelijk kwam dat op gang, drie keer zo erg. En toen mocht ik de clomid starten. Nu is het afwachten op vrijdag en hopen dat ik niet ongesteld word.

Is er wel gecontroleerd of je een ovulatie (eisprong) gehad hebt? Want dan zou je als je niet zwanger bent, zelf een menstruatie moeten krijgen (menstruatie is afstoting van een niet-bevruchte eicel), Ik hoop uiteraard dat je helemaal geen menstruatie krijgt en snel een positieve test hebt!

Er is niet gecontroleerd of ik een eisprong had, maar de enige keren dat ik een eisprong heb gehad in mijn leven, voelde ik die. Door steken onder in me buik. Nu weer netjes eisprong gehad, maar nog steeds niet ongie. Dus ik wacht even een weekje, dan nog maar is testen. En als ik dan nog niet ongie ben geworden dan maar weer naar de gyn

Terug
Bovenaan