Zwanger worden met hulp!

Lieve Allemaal,

Het is alweer een paar maanden geleden dat ze bij mij PCOS hebben geconstateerd.

Mijn baarmoeder ziet er goed uit en er zijn veel follikels aanwezig, maar deze zijn relatief klein.

Helaas heeft de behandeling met Letrozol 2,5 MG, 5 MG & 7,5 MG niks gedaan.

7,5 MG zorgde alleen voor een verdikte baarmoeder maar voor mijn follikels deed het niks!

Vanaf afgelopen maandag 31-10 ben ik gestart met het prikken van hormonen (Puregon) en heb ik op 7-11 (dag 10) mijn eerste echo weer.

Het wordt een spannende periode in de hoop dat we nu resultaat zullen zien aan de follikels en dat er misschien wel een klein wondertje gebeurt!

Ik vind het fijn om dingen van mij af te schrijven en ervaringen van andere te lezen. Zo weet ik dat ik niet alleen ben!

Veel Liefs,
van Mij
 
Hoi sammzz, welkom! Wellicht dat je je prettig voelt om in het "pcos, letrozol" topic aan te sluiten? Hier allemaal meiden met pcos, niet specifiek met letrozol bezig. ;) ik heb maandag ook mijn dag 10 en een echo, bij mij ronde 1 met letrozol na een miskraam, dus we zitten gelijk deze ronde! 
 
Vanmorgen geweest en er zit er 1 links van 8mm dus donderdag terug, want dan kunnen ze pas zien of de follikel goed is ?
 
Ook dag 10 toch? 
ik had vanmorgen een echo met links een van 11 en rechts een van 12 mm. Ik moet vrijdag terug. 
 
Jaa klopt, maar het is heel wat omdat ik met Letrozol totaal niet ver kwam! Allemaal kleine knikkers toen ?
 
Terug
Bovenaan