Zwanger worden met letrezole

<p>Dag lieve dames,<br /><br /></p><p>bij mij is pcos vastgesteld en nu ben ik gestart met Lettezole. Op dag 13 van mijn cyclus een ei van 11 mm. Ik ben zeer teleurgesteld. Mijn gynaecoloog zei ook dat het beetje aan het trage kant is. Ik heb haar gevraagd eventueel de dosering te verhogen zei ze voor nu moet je met deze dosis doorgaan ?.  <br /><br /></p><p>zijn er dames die het zelfde mee hebben gemaakt of ervaringen hebben met letrezole </p><p> </p><p>Alvast Bedankt ? </p>

Ik ben ook met letrozol zwanger geworden. De eerste dosering was te laag. Daarna werd het opgehoogd en was mijn eitje 25 mm. En nu ben ik 33 weken zwanger. Dus probeer nogmaals te vragen of het verhoogd kan worden. Sterkte!

Wat fijn dat het bij jou heeft geholpen!
Maandag heb ik weer een follikelmeting dan vraag ik haar nog eens. 

ik vind dat ze zeer moeilijk doen met medicatie. We weten het sinds augustus dat ik pcos heb, maar nu pas is ze met behandeling begonnen dat ook omdat ik het zelf meerder keren heb gezegt.

Hee! 
Ik ben ook begonnen met letrozol, heb dan geen pcos maar had een heel onregelmatige cyclus en niet altijd een eisprong. Nu in ronde 5 letrozol, na de 1e ronde gelijk opgehoogd omdat die niet voor goede groei van het eitje zorgde. Na de ophoging wel een mooi eitje, helaas nog jiet zwanger. 
Wat voor cyclusdag zit jij maandag? 
Liefs!

@Liefsa MAandag zit ik dan op dag 16 en dan moet ik ook bloedprikken wanneer de eisprong plaats gaat vinden. 

Heel veel succes!! Hopelijk heb je snel een positieve test ❤️

Ahh misschien is het eitje dan wel mooi gegroeid! En anders zou ik inderdaad vragen om op te hogen!! 
Jij hebt nu 5 mg? 
Ja als je nu met het aantal mg wat je slikt niet een mooie groei hebt van de eitjes, en je verhoogd de dosis is de kans aanwezig dat je dan wel een mooie groei van de eitjes hebt! Zou kunnen 2, idd. Misschien wel een meerling haha. 
Hou je me op de hoogte?
Ik heb nu 5 mg, afgelopen cyclus was wat in de war. Als de menstruatie voor maandag doorkomt ga ik verder met 5 mg maar dan wel weer met controle echo's. (Die heb ik afgelopen 2cyclussen niet meer gehad omdat alles goed ging) mocht de menstruatie er nog niet zijn maandag wordt het opgewekt en begin ik met 7,5. 

Heel veel succes meid!
ik slik 2,5 mg. Ik zal je zeker op de hoogte houden.  De kans op meerling is echt niet zo groot. Uiteindelijk zijn de meeste gewoon zwanger van eenling. Trouwens een tweeling zou ik ook heel leuk vinden ☺️

Wat fijn dat ik met je kan delen.❤️

Terug
Bovenaan