Zwanger worden met overgewicht.

A

Anoniem

Guest
Ik ben een jonge meid van 20 jaar. Ik ben 1.63 en 76 kilo op dit moment. Ik ben in December 2004 bevallen van een gezonde zoon! Nu willen wij er graag nog een kindje bij, alleen ik durf het niet helemaal aan. Mijn probleem is dat ik bang ben om te zwaar te worden. Ik woog 70kilo toen ik zwanger was van de eerste en woog aan het eind van de rit 91kilo. Nu heb ik er dus haast alles al vanaf behalve die laatste 6 kilo. Die lukken mij niet. Nou is mijn vraag of het ook erg is om zwanger te zijn terwijl je al te zwaar bent voor je lengte? Ik hoor wel dat je meer kans hebt op hoge bloeddruk of suikers maar die 6 kilo meer dan mijn vorige zwangerschap kan toch niet zoveel uitmaken???
Zijn er vrouwen die hier ervaring mee hebben, want ik wil graag een tweede maar durf niet zo goed!!

hoi sweetheart,

ik ben in 2001 bevallen van mijn dochtertje,ik woog voor de zwangerschap ongeveer 70 kilo en aan het eind ruim 96 kilo.
ik ben inmiddels 29 weken zwanger van mijn zoontje en ben nog nix aangekomen??
alles is goed geen hoge bloeddruk ofzo.

groetjes patries tweede kindje
ps:ik ben 21 jaar

Hoi Patje

Wat leuk! Ik heb een zoontje van 15 maanden en we willen er nu wel graag nog een bij hebben. Ik  ben nu 76 kilo en ik ben van de eerste 20kilo aangekomen. Als dat bij deze ook zou gebeuren ben ik aan het eind van de rit 96 kilo. Het maakt mij niet uit, maar ik ben bang dat het teveel voor mijn lengte en lichaam is omdat ik maar zo klein ben. Hoeveel kilo woog je toen je met de tweede begon als ik vragen mag? En wat is je lengte? Ik weet dat je niet altijd er last van hoef te krijgen en daar ben ik ook niet bang voor. Maar ben gwoon bang dat ik TE zwaar word....

Terug
Bovenaan