<p>Hoi dames,</p><p>sinds januari ben ik gestopt met de pil en al vrij snel leek mijn cyclus met regelmaat. Ik hou sinds januari ook met een app bij hoeveel dagen etc. <br />Helaas is op deze manier zwanger worden nog niet gelukt dus had ik met mijn vriend afgesproken om na een half jaar ovulatie testen te gaan gebruiken. Deze ronde hebben we die van de action gebruikt en ik vond het best fijne testen. Ik kon duidelijk mijn piek-dag zien! Echter had ik verkeerd begrepen hoe vaak we ‘moesten’ vrijen en we hadden dus in de week vóór de start met testen (bijna) elke dag en elke dag in de test Periode omdat ik dacht dat dit de kans zou vergroten. Een dag na de test fase las ik dus dat dit slecht is voor het zaad en ik was hier best teleurgesteld over en voelde mij heel rot.<br />Nu willen we de tweede ronde met Clearblue en action testen gaan werken en ik was benieuwd, welke dagen zijn nou het beste om seks te hebben? En Hoelang moet je met je benen omhoog? <br /><br /></p><p>Ik merk dat ik mij druk begin te maken of het wel gaat lukken en dit werkt natuurlijk averechts. Om te voorkomen dat mijn hoofd de overhand neemt in dit gebeuren, schrijf ik jullie dit. <br /><br /></p><p>vast bedankt,</p><p>liefs!! </p>