<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik lees al een tijdje mee maar vind het nu tijd om zelf iets te plaatsen.</p><p>Ik ben 26 en mijn man is 29. Ik ben in oktober gestopt met de pil kreeg eerst ontrekkingsbloed daarna een cyclus van 5 weken, 6 weken, 12 weken. Omdat ik al in het ziekenhuis liep voor iets anders heb ik aangekaart dat me menstruatie niet stabiel was. Gelukkig kreeg ik direct een verwijzing naar de gyneacoloog. Nou kreeg een echo waarop ze zei; Ik zie het al pcos. En het is goed te behandelen. Gelukkig kreeg ik gelijk een kuur provera mee en moest ik op de 3e dag van me menstruatie bloedprikken dit was verder allemaal goed. Toen ik weer een afspraak had bij haar, kreeg ik clomid mee en mijn man moest voor de zekerheid zijn zaad inleveren. </p><p>Nou de uitslag is binnen en het is slecht... Heel slecht... vcm is 3.5 en maar 14% was goed 86% was dood. Ik zie door de bomen het bos niet meer maak me zo druk over hoe nu verder.</p><p>Wat ik mij af vroeg. In het weekend voordat hij het potje af moest leveren heeft hij feestjes gehad waarbij die ook genoeg drank en sigaretten op had. Dit is niet slim geweest en daar heb ik hem ook goed wat van gezegd. Maar zou dat invloed hebben? Hij was altijd overtuigd dat bij hem alles goed zit, niet dus. </p><p>Zijn hier toevallig mensen die zich herkennen in mijn verhaal of die ervaringen hebben met de medischemolen?</p>