Zwanger worden met streptokokken

Hoi,

Afgelopen juli ben ik bevallen na een zwangerschap van 24 weken van een tweeling een jongen en een meisje. Ik had een streptokokken infectie en het jongentje was ook besmet met de infectie. Ik ben drager van deze infectie en het kan bij een volgende zwangerschap weer opsteken.
Nu zijn we weer bezig om zwanger te raken, maar soms krijg ik zo'n angstig gevoel, dat het dan misschien weer allemaal fout gaat. Ik moet dan onder controle blijven  in het  ziekenhuis en maken ze regelmatig kweken. Maar toch, de angst blijft.
Afgelopen weekend was de vruchtbare periode, dus ik ben benieuwd misschien ben ik wel een juni moeder! Ik hoop zo dat het zo is!

Groetjes Judith

Meid wat vreselijk. Kan je je verdriet een beetje aan?

En kunnen ze straks bij een volgende zwangerschap behalve de extra controles, ook iets uit voorzorg doen?

Miep

Hoi

Ik had nog een berichtje achtergelaten op de andere forum maar ik weet niet of je die gelezen hebt. ik vind het heel erg voor je dat ze bij jouw te laat ondekt hebben dat je draagster bent. maar je moet maar zo denken ze weten het nu dus ze houden je goed in de gaten maar ik had het nog niet tegen mijn gyn. gezegt dus als ik weer naar hem toe ga zal ik het toch eens zeggen want mijn eerste zwangerschap is door de verloskundige begeleid. ik heb al in het verleden contact gehad met verschillende vrouwen die ook GBS draagster zijn net zoals wij en die allemaal een gezonde baby hebben gekregen nadat bij de artsen bekend was dat ze het hadden dus misschien neem ik een beetje je angst weg je angst gaat pas weg als je someteen een gezonde baby in je armen hebt.
ik zou het leuk vinden als je me een beetje op de hoogte kan houden via deze forum hoe het met je gaat heel veel succes met zwanger worden.

groetjes linda

Terug
Bovenaan