Zwanger worden na 2 miskramen

<p>Dag allemaal,</p><p>Wij zijn nu ruim anderhalf bezig om zwanger te worden. Helaas 2 miskramen verder. Ik merk steeds meer dat ik angst heb om voor een derde keer een miskraam te krijgen. Mentaal heb ik het allemaal goed een plekje kunnen geven, maar ik merkte dat ‘t lichamelijk best wat impact had. Lange bloedingen gehad en schommelingen qua hormonen al. Zijn er meerdere dames bij wie het een derde keer wel goed is gegaan. Heb t idee dat ik t een derde keer niet trek, maar we willen zo graag ☺️ Ik ben inmiddels al 37 en vind mezelf dan ook best egoïstisch om t maar te blijven proberen, gek om uit te leggen trouwens.</p><p>Liefs... </p>

Hoi AngelaDev,
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik ben wel het levende bewijs dat het kan. Mijn moeder heeft voordat ze mij kreeg 2 miskramen gehad. Daarna zijn er nog 2 gezonde broertjes gevolgd waaronder 1 toen ze 36 was. Dus ook de leeftijd zou niet per see een rol moeten spelen.
Veel sterkte en hopelijk heb je binnenkort geluk!❤️

Ah wat vervelend! Sterkte hoor!

Ik zelf heb een zoontje van 1 En heb 2 miskramen gehad. Ben nu 5 weken zwanger.
Het blijft heel spannend. Hopelijk gaat het bij jou ook snel lukken ?

Houd vol meid, ondanks je leeftijd. Je bent ook nog maar 37, zo moet je het echt zien... 
Ik heb begrepen dat je bij 2 miskramen wel onder de medische loep kan worden genomen. Is dit bij jou/ jullie ook gebeurd? Sta je onder extra controle? 
Soms heb je gewoon meer pech dan de ander, hoe rot het ook is. Ik heb ook een miskraam gehad en ik weet heel goed hoe het voelt. Ook al is het zo groot als een rijstekorrel, je houdt van je gupje zodra je weet dat je leven in je hebt. Nu 6 maanden zwanger en dolgelukkig, ook al ben ik hierdoor ook een stuk angstiger geworden en zit vaak bij hartjes spreekuur bij de verloskundige. Het doet echt mentaal wat met je.