zwanger worden na 2 miskramen

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Helaas is mijn zwangerschap  geëindigd in een miskraam. Dit is al de 2e miskraam in 4 maanden. Waarschijnlijk vette pech. Toch maak ik me een beetje zorgen. Is er iemand die probleemloos zwanger geworden is na 2 keer een miskraam? Heb gelukkig al wel een gezond kindje rondlopen, dus ik weet dat het kan.

Ik hoor graag jullie reacties, misschien stelt het me gerust

groetjes Empe

Hoi,

Een vriendin van mij had ook al een zoontje, en is na 2 miskramen achterelkaar, gelijk zwanger geworden. Een heel gezond en vrolijk meisje is dat nu.

Groetjes,
Liene

Hai Empe,

Ook ik heb 2 mk's gehad dit jaar(binnen 5 maanden) maar in totaal al 3. Wij hebben de medische molen in werking gesteld, ondanks dat het heel goed mogelijk is dat het ook gewoon hele dikke verdrietige pech is. Maar wij hebben nog geen kindjes, dus wij twijfelen of het uberhaupt wel gaat lukken bij ons.
Ik ken veel vrouwen die na meerder mk's gewoon gezonde kindjes kreeg, maar dat neemt nu ons verdriet en twijfel niet weg natuurlijk.
Ik wens je in ieder geval veel sterkte met de verwerking van je mk's

xx Annette

Hoi,
Mijn schoonzus heeft vorig jaar ook kort na elkaar 2 mk's gehad. Ze had al een gezonde dochter rondlopen. Ondertussen heeft ze 2 gezonde dochters. Ook een collega heeft 2 mk's gehad en vewacht in januari nu toch haar 3 de kindje. Volgens hun beide dokters was het gewoon dubbele pech. Ik hoop voor jullie dat het snel uitdraaid op een zwabgerschap met een goed einde. Begrijp dat het moeilijk is om daar nu in te geloven, maar laat de moed niet zakken.
Groetjes Zenna

hoi hoi
ik heb in totaal drie miskramen gehad.eentje na de oudste(tien jaar geleden)en twee voor de jongste,dus ook achter elkaar en nou heb ik 5 kids en zijn we bezig voor de zesde.
het kan dus wel zwanger worden na twee miskramen achter elkaar.je wordt er wel heel erg onzeker van.ik wens je heel veel succes.
liefs sil

Hallo,

Dank voor jullie berichtjes. Fijn te horen dat het ook gewoon goed kan gaan. Ik ben ook al 35 en volgens de vk wordt het risico gewoon iets groter.
Eerst maar eens rustig dit alles verwerken en dan gaan we volgend jaar met frisse moed weer aan de slag.

Iedereen heel veel succes met zwanger worden!

groetjes Empe

Hoi Empe,

Ik ben 33 heb ben nu na twee miskramen dertig weken zwanger. Het kindje laat goed van zich horen, dus het is zeker mogelijk om na 2 miskramen gewoon weer zwanger te worden. Bij mij was het zelfs zo dat het erg lang duurde voordat het de eerste keer raak was (anderhalf jaar), maar na die eerste zwangerschap die helaas in een curretage eindigde, was ik maar 1 keer ongesteld en toen was het weer raak. Helaas liep het toen weer fout, een spontane miskraam. Toen twee keer ongesteld en zie nu dus alweer 30 weken zwanger. Dus laat je koppie niet hangen, misschien lukt het nu juist wat sneller!

Groetjes
VB

Terug
Bovenaan