Zwanger worden na curettage lukt niet

A

Anoniem

Guest
<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hoii Allemaal, </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Ik ben nieuw op dit forum en het lijkt mij super leuk om ons verhalen met elkaar te delen. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Ik was in juli 2017 in verwachting na 10 weken en 2 dagen hoorde ik van me verloskundige dat het hartje helaas was gestopt ik ben der nog steeds kapot van omdat ik nu nog steeds probeer zwanger te raken. Ik ben gecurreteerd op 20 oktober 2017 en aangezien mijn bevallingdatum 21 april 2018 zou zijn komt alles heel dicht bij en nog steeds geen resultaat misschien omdat ik heel erg mee bezig ben. Vandaag is mijn NOD en ik heb een paar keer getest en het test blijft negatief. Ik hoop stiekem dat ik niet ongesteld wordt vandaag. Mijn vraag is hebben jullie dit ook meegemaakt? En kan het nog zijn dat ik toch zwanger ben? en hoelang heeft het bij jullie geduurd? Mocht ik vandaag toch ongesteld worden dan zit ik op ronde 6. En ik heb altijd een cyclus van 27 dagen ik hou het bij via de app.  </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Groetjess</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">LL UU</p>

Hoi LL UU,
Wat vervelend van de missed abortion! Ik heb het zelf helaas ook meegemaakt.
In januari 2016 kwamen we erachter met 12 weken dat het hartje met ong. 8 weken gestopt was met kloppen. Uiteindelijk medicatie, curretage en kijkoperatie gehad. Dit alles was eind maart achter de rug. Ik wilde ook heel graag voor mijn uitgerekende datum weer zwanger zijn (17 augustus). Uiteindelijk ben ik in september zwanger geworden. Ook ronde 6 dus. 
Heel veel succes en hopelijk blijft de ongesteldheid weg! Zolang je geen bloedverlies hebt, is alles nog mogelijk. 

Hoi bsje,
wat leuk dat je reageerd. Nu krijg ik wat meer hoop. Ik moest vandaag ongesteld worden ik ben nog steeds niet ongesteld geworden maar ik heb wel menstruatie krampen dus verwacht dat ik vannacht ongesteld word stiekem hoop Ik dat, dat het weg blijft en anders hoop ik dat het ronde 6 wel lukt mijn geduld begint wel op te raken vooral omdat ik overal op social media zie dat mensen zwanger zijn. Ik ben nu wel wat later dan gewoonlijk. Ik heb altijd een cyclus van 27 dagen gehad al vanaf dat ik gecureteerd ben dus vind het wel vreemd ik weet nu ook niet of het komt omdat ik nu veel meer stress heb dat ik misschhien een dag later ongesteld ga worden of dat ik teveel bezig ben met zwanger worden of ik dacht aan het foliumzuur misschien is het gek dat ik dat zeg of denk maar ik gebruikte altijd foliumzuur van etos eigen merk en ik ben sinds kort vorige maand ben ik overgestapt naar etos multi zwanger worden. 
U bent zeker al gevallen van een prachtige zoon/dochter als nog gefeliciteerd met je kleintje. Ik had zwanger worden heel anders verwacht omdat ik vorige zwangerschap heel snel zwanger was. Ik was er toen ook niet mee bezig ik had zo iets van ik zie wel wanneer ons gegund is en nu lukt het mij niet om los te laten. Helaasss 

groetjes 

LL UU

Terug
Bovenaan