zwanger worden na curretage....

A

Anoniem

Guest
hai,

ik schrijf even mijn verhaal op,omdat ik hoop dat iemand me wat tips/ervaringen voor me heeft?!

ben eind augustus gecurreteerd na 9 weken blijdschap, was geen hartje meer : (
na 4 weken ongeveer ongesteld geworden,wel wat langer gevloeid dan normaal,bijna 2 weken.

nu zou ik afgelopen donderdag weer ongesteld moeten worden,heb altijd regelmatige cyclus,maar ben nog niet ongesteld.... al 2 testen gedaan,beide negatief helaas!! zou het te maken heben met curretage?..of zou ik toch zwanger zijn? hoop het zo!
ben niet meer de jongste,net 38 geworden en we zijn al een hele poos bezig!

iemand tips?....

lfs Mukuwa

Hoi Mukuwa,

Ik zelf heb eind augustus een miskraam gehad, zou eigenlijk de volgende dag worden gecurriteerd, maar dat hoefde niet meer. Ik ben ik ben nu precies 10 weken verder en ben nog niet ongestelt geweest. Heb twee weken geleden primolut geslikt en heb daar vorige week een soort van bloeding gehad, maar wel weinig. Sinds ik primolut heb geslikt ben ik misselijk al is het nu wat minder, maar ook bij mij was de test negatief. Ik ben 35 jaar en heb een kindje met een aangeboren afwijking ( niet ernstig maar toch...) en het vorige kindje was ernstig gehadicapt ( dit weten we omdat we een vlokkentest hebben gehad ook al was het kindje op dat moment al overleden). Ik heb vandaag besloten om niet te lang meer af te wachten en als ik over twee weken niet ongesteld ben geworden of zwanger ben ga ik terug naar de gynacoloog.

Het kan zijn dat je lichaam er nog niet helemaal voor klaar is dat kan na een curritage, maar ook na een miskraam dus het zal niet echt aan de curritege liggen denk ik. Maar als je al een hele poos bezig ben, is dan een afspraak met de gynacoloog niet wat? Die kan alles goed nakijken en je vragen goed beantwoorden.

Ik hoop natuurlijk dat je zwanger ben en wens je sterkte de komende tijd.

Groetjes Danielle

Moeilijk om te zeggen.. maar in principe zou je weer gewoon zwanger kunnen zijn... ik heb hetzelfde gedaan als jij, ongesteld geworden en daarna weer proberen zwanger te worden en toen was ik ook na 2 maanden zwanger... dus of je zou ff moeten nog afwachten en over een paar dagen weer een test doen... of gewoon morgen ff naar huisarts of verloskundige bellen.

@ Danielle,

sow,wat een verhaal zeg....je vraagt je soms af waarom gebeuren er toch dit soort dingen,grrrr! oneerlijk!

we hadden net onze eerste afspraak bij geneacoloog gehad en werden toen spontaan zwanger, eigenlijk hopen we dat we het "zelf"kunnen doen,maar mocht het nu weer even duren gaan we alsnog weer even bellen!

hoop gewoon stiekem dat ik zwanger ben, maar ben ook in mijn achterhoofd wel realistisch..2 testen negatief..

ik laat weten hoe het verder gaat,
bedankt voor je reactie en ga voor je duimen!

@Inkiepinkie80

jij ook bedankt voor je reactie! fijn om te horen dat het bij jou weer gelukt is,in zo'n zelfde situatie!

we blijven positief en gaan er voor!!

lfs Mukuwa

vanmorgen ongesteld geworden!!.... helaas,maar wel duidelijkheid!..

Hoi,

Wat jammer zeg. Hoop dat jullie wens toch gauw in vervulling mag gaan.

Liefs Danielle

idd jammer maar idd ook weer fijn dat je weer duidelijkheid heb!

Terug
Bovenaan