<p>hallo dames..</p><p>ik ben een beetje ten einde raad!!!</p><p>mijn vriend en ik willen graag een kindje.. </p><p>ik heb in december 2018 mijn laatste prikpil gehad..dus zou eigg in april 2019 een nieuwe prik moeten krijgen.. dit heb ik toen niet gedaan omdat ik meekreeg dat het lang kon duren voordat je weer ongi wert.. nou in juni 2019 werd ik ongesteld duurde netjes 5 dagen.. ( in het verleden Had ik een regelmatige cyclus) ik heb meteen een app gedownload om alles bij te houden..</p><p>Mijn app geeft nu aan dat ik al 13 dagen overtijd ben.. en ik tot nu toe op een cyclus dag zit van 42... dit maakt mij een beetje zorgen.. ik heb al zoveel testen gedaan om te hopen dat hij posetief wordt helaas zonder resultaat..</p><p>weet iemand of dit normaal is??</p><p>ik heb wel de laatste 2 weken gevoelige borsten en meer eetlust en het gevoel dat ik ongesteld wordt..</p><p>herkent iemand dit ?! Weten jullie raad</p><p>naar de huisarts gaan vind ik persoonlijk nog erg vroeg.. ze zeggen toch wacht nog maar een paar dagen..</p><p> </p><p> </p>