Ik kon op deze forum niets vinden over zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik ben in oktober van dit jaar geopereerd aan een BBZ. In september kwam ik erachter dat ik zwanger was (in juli gestopt met de pil). Dit geluk heeft 2 weken geduurd en toen kreeg ik ineens bloedingen. In eerste instantie werd er gedacht aan een miskraam (ik was ook doorverwezen naar een echocentrum, maar daar konden ze niets bijzonders zien). De drie weken daarna heb ik alleen maar bloedingen gehad. Ik had de miskraam toch wel snel een plekje gegeven, maar toen sloeg het noodlot toe; op een avond kreeg ik heftige pijn rechtsonder. Ik kon niet zitten, noch lopen. Snel opgenomen in het ziekenhuis en toen bleek ik dus nog zwanger te zijn. Geopereerd, waarbij mijn rechtereileider is verwijderd.
Nu twee maanden later proberen we weer zwanger te worden. 3 december mijn laatste menstruatie gehad (die overigens snel weer regelmatig op gang kwam; 2x na 26 dagen). Nu voel ik steeds weer trekken in mijn onderbuik en moet ik ongelooflijk veel naar de wc. Dit had ik dus ook in september, dus ik vermoed dat ik weer zwanger ben.
Ik vroeg mij af of er andere dames zijn die dit hebben meegemaakt. Mijn vraag is dan ook; kan het zo zijn dat je zo snel na een BBZ weer zwanger kan raken, met één eileider?
Ik ben toch wel nieuwsgierig. Ik hoop dat ik het nieuwe jaar inluid met goed nieuws!!
Nu twee maanden later proberen we weer zwanger te worden. 3 december mijn laatste menstruatie gehad (die overigens snel weer regelmatig op gang kwam; 2x na 26 dagen). Nu voel ik steeds weer trekken in mijn onderbuik en moet ik ongelooflijk veel naar de wc. Dit had ik dus ook in september, dus ik vermoed dat ik weer zwanger ben.
Ik vroeg mij af of er andere dames zijn die dit hebben meegemaakt. Mijn vraag is dan ook; kan het zo zijn dat je zo snel na een BBZ weer zwanger kan raken, met één eileider?
Ik ben toch wel nieuwsgierig. Ik hoop dat ik het nieuwe jaar inluid met goed nieuws!!