zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

A

Anoniem

Guest
Hallo,

5 maanden (augustus  2005)  geleden ben ik geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hierbij is  een eileider verwijderd. Nu wil ik graag  weer zwanger worden. Ik realiseer mij dat dit nu niet heel vanzelfsprekend is. Zijn er dames die dit ook hebben meegemaakt? Wat is jullie ervaring? Hoe lang duurde het voordat  je weer zwanger was?
Tot mijn operatie was ik niet  erg bewust bezig met zwanger worden.  We hebben een  eigen zaak, waar ik mijn handen vol aan heb. Nu het fout is gegaan, ben is veel meer gefocust. Elke maand wacht ik weer in spanning af, maar wachten duurt zo lang.  De teleurstelling is elke maand dat ik weer ongesteld wordt erg groot.

Renske    

Beste Renske,

ik heb geen ervaringen, maar wil je toch een hart onder de riem steken. Heel veel succes.
De enige tip die ik je kan geven , is probeer het los te laten. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
wen

Hoi,

Je bent de eerste hier die ook over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap begint,
ik ben er nu herstellende van, ik heb er geestelijk geen last van moet ik zeggen alleen lichamelijk krijg je nogal een douw,

Wij moeten twee ongesteldheden? afwachten voor we opnieuw mogen proberen zwanger te raken, ik ben nu ongesteld mijn bloedtest die vandaag is afgenomen is nog niet helemaal zonder hcg waarden wat ik overigens niet snap toch nog zwanger volgens bloedonderzoek en wel al ongesteld dat ben ik trouwens al die tijd ook gebleven,

Wij hopen nu dat alles goed afgehandeld wordt en we weer lekker onbezonnen kunnen gaan klussen, het is wel iets wat er inhakt maar ik ben van mening dat je er niet te lang over moet pieker.

Groetjes Zomobar

Terug
Bovenaan