zwanger worden na een curretage

Hallo

Zijn er ook meiden bij die na een curretage lang moeten wachten op een nieuwe zwangerschap.
Ik zal mijn verhaal eens vertelen.

Ik ben in 2006 3x zwanger geweest.
Begin januari 2006 kreeg ik een miskraam met 5 weken, vrijsnel was ik weer zwanger geraakt.Toen kreeg ik begin maart een 2de miskraam met 7 weken.
Toen ben ik in april weer zwanger geraakt ,wij heel erg blij , je dacht 3x is scheepsrecht.
Maar dat geluk was voor ons niet weg gelegt , ik heb mijn dochtertje met een zwangerschapsduur van 38 weken verloren. De uitslag van het onderzoek is een dommepech.
Ik ben 2x gecurreteerd geweest.
De eerste keer was na mijn bevalling , de moederkoek ging er niet uit.
En de laatste curretage was op 7 maart dat komt omdat ik sins mijn bevalling 3 maanden heb gevloeid.
Wij zijn nu weer bezig om weer zwanger te worden  maar dat wil nog niet lukken.
Terwel ik voor de curretage wel gemakkelijk zwanger kan worden.
Heeft er iemand ervaring hier mee en of hoelang heeft het bij jullie geduurt.

Groetjes Peggy mama van *anouk* *05-01-2007*

Lieve Peggy,
Wat vreselijk dat jullie je dochter *Anouk*   zijn verloren. Jullie zullen daar nog wel ontzettend veel verdriet van hebben.
Zelf heb ik een curettage gehad toen met 17 weken zwangerschap bleek dat het kindje al 2 weken niet meer leefde. Daarna heb ik 2 menstruaties afgewacht omdat ik dat zelf prettig vond. Daarna was ik eigenlijk meteen weer zwanger!
Ik hoop dat je snel zwanger wordt en ook jullie een prachtig mooie gezonde baby in je armen kunnen houden!
Liefs Tara

Hoi Peggy,

Wat erg om je kindje te verliezen terwijl je al bijna uitgerekend was! Ik wil je nog veel sterkte wensen met het verwerken hiervan....

Ik heb in december 2006 een miskraam gehad met 11 weken. Ik was in september gestopt met de pil en in oktober al zwanger.
Tot nu toe is het ook nog niet gelukt om weer zwanger te raken.

Ik 2005 hebben we een dochtertje gekregen, en toen heeft het anderhalf jaar geduurd voordat ik zwanger was, dus wie weet hoe lang het gaat duren voordat het weer lukt.

Ik moet wel zeggen dat ik nu na 7 maanden weer behoorlijk ongeduldig begin te raken, we willen het zo graag.....

liefs Sanneke

Terug
Bovenaan