zwanger worden na een doodgeboorte

Hallo, op 8 april jl. ben ik na 27 weken bevallen van een zoon die de bvalling helaas niet overleefde. De zwangerschap was M.B.V. IXCI ontstaan. Net zoals veel stellen in deze situatie willen wij weer heel graag snel zwanger zijn. Ik heb veel steun gehad aan het lezen van de verhalen van vrouwen die hetzelfde overkwam maar ik kan nergens meer deze verhalen van deze site vinden. Waar zijn jullie?

De tranen rollen steeds weer over m'n wangen als ik een bericht als die van jou lees. Ook wij zijn een zoontje verloren na bijna 17 weken zwangerschap, in januari 2002 is levenloos op de wereld gekomen. Een hele zware tijd, want bij ons is het ook niet allemaal makkelijk gegaan. Wij werden zwanger na een KID-behandeling (kunstmatige inseminatie met donorzaad). Inmiddels ben ik zwanger van ons tweede kindje (want Fedde zal altijd de eerste blijven in ons hart), nu bijna 20 weken en ik vind het nog vreselijk eng. Zelf ben ik gastvrouw op de mailinglijst vroeggeboorte op www.freya.nl. We hebben een klein clubje mensen die hetzelfde hebben meegemaakt, sommigen zijn ook weer aan het behandelen (IVF, ICSI, enz.). Misschien kun je daar eens een kijkje komen nemen en kunnen we je tot steun zijn? Heel veel sterkte de komende tijd, meid, het is zo'n rotperiode waar je nu in zit :-(( Yvette

Dank je wel Yvette voor je reactie. Dit doet een mens goed. Gisteren heb ik mij aangemeld bij de mailinglist. Ik wacht nog op deze lijst dus ik zal ongetwijfeld nog contact met je hebben. Fijn dat je weer zwanger bent! Het lijkt mij een zwangerschap met dubbel zoveel angst, verdriet maar ook dubbel zo veel blijheid.
Groetjes Ingrid

Terug
Bovenaan