Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hallo dames,</p><p> </p><p>ik vroeg me af wat de ervaringen zijn van dames die voor een 2e kindje zijn gegaan/gaan. Lukte dit snel of viel het tegen?</p><p> </p><p> </p>
Heee hier ben ik ook benieuwd naar.
Inmiddels in de 4e ronde.. Vorige keer was het direct raak..
Nu ook al.3x overtijd en dan toch na 5 dagen ongestels, best heftig ook met stolseltjes etc..
Hoelang probeer jij al rojo?
Ik heb november vorig jaar een keizersnede gehad en inmiddels 18 weken zwanger. Ik ben dus ongeveer 9 maanden na de keizersnede weer zwanger geraakt. Voor zover ik weet heeft een keizersnede geen gevolgen voor het zwanger kunnen worden. Het is vooral een kwestie van geluk...
Ik ben onlangs bevallen van onze tweede dochter en was na 15 maanden na geboorte van onze eerste dochter weer zwanger. Het heeft 1 cyclus geduurd en toen was ik al zwanger! Volgens mij heeft een sectio niet veel invloed hierop. Mijn tweede dochter is ook via een sectio geboren.
Ik ben onlangs bevallen van onze tweede dochter en was na 15 maanden na geboorte van onze eerste dochter weer zwanger. Het heeft 1 cyclus geduurd en toen was ik al zwanger! Volgens mij heeft een sectio niet veel invloed hierop. Mijn tweede dochter is ook via een sectio geboren.