Zwanger worden na een miskraam forum is weg?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Helaas was ik de laatste tijd te vinden op het zwanger worden na een miskraam. Maar helaas is niet site niet meer aanwezig door aanpassing en vernieuwing. Dus ik ga me maar bij jullie weer aanmelden als jullie dat geen probleem vinden.

Ik ben dus Bibi 28jaar in 19 oktober ben ik gecuretteerd ivm een missed abortion. Ik zit te wachten op mijn eerste ongi en tot op heden nog niets gespot. Ik word er wel een beetje moedeloos van en ik weet dat het ook nog wel een aantal weken kan gaan duren voordat het gaat komen. Maar we zetten door en ik laat het maar op me af komen.

Bibi 28jr NOD? ronde 6

Groetjes Bibi

Hoi hoi,wat raar he dat ze dat forum er niet meer bij hebben?wat erg vervelend allemaal voor je,ik hoop dat je gauw ongi wordt,en verder kan gaan,nog heel veel sterkte en hoop dat je weer gauw zwanger bent,gr manuela

Hoi Bibi,

Ik vind het ook vervelend dat "ons" forumpje weg is. Ik heb al wel een mailtje gestuurd naar de redactie, ik hoop dat hij er snel weer is. Hier wordt het anders ook wel heel erg druk.

Hoe gaat het verder met je??
Hoop dat je snel duidelijkheid zal krijgen in je cyclus en je eerste ongi snel komt (of niet maar dan alleen omdat je weer zwanger bent!).

Liefs Po

Ook ik zat al een tijdje op het forum zwanger worden na een miskraam. Ik was nog op het gebied van lezen. Moest even een opening bij mezelf vinden om het hier te plaatsen. Ik heb een miskraam gehad begin juli. Daarna heeft het 7 weken geduurd eer ik ongi was. Ook de maanden daarna was het erg onregelmatig. Nu is er weer regelmaat en hopen we op een nieuwe zwangerschap.
Ondertussen leven we door en gaan begin dec. genieten van een vakantie in NY.

gr. Nadja

Ha Bibi! Ken je me nog? Ik zat een tijdje geleden ook op dit forum. Wat ontzettend jammer voor je dat het is misgegaan! Echt enorm balen voor jullie.... Hoop voor je dat het heeeeeeel snel weer raak is. Misschien een domme vraag, maar wat is nou precies een missed abortion? Wel gezellig dat je weer hier te vinden bent. Ik zit nu in ronde 5.Ik ben niet zo vaak meer op het forum, vooral omdat het de laatste tijd zo moeizaam liep. En ik heb het nogal druk, mijn dochtertje (wordt in februari 2)is druk in de weer met het potje, dus ik loop de hele dag te dweilen en keutels weg te gooien.
Groetjes, Joosje

Terug
Bovenaan