zwanger worden na een miskraam

Hoi meiden,

Ik ben nog nooit op dit forum geweest. Wel bij de september moeders en ook bij verlies en verdriet want ik heb na 10 weken een miskraam gehad. Gelukkig voel ik me nu weer helemaal prima maar wil toch wel weer erg graag zwanger worden. Ik ben helemaal niet thuis in temperaturen etc maar wie heeft er nog tips. Tevens zou ik het leuk vinden om hier reakties te krijgen van anderen die ook na een misrkaam weer zwanger willen worden.

Veel succes allemaal

Hoi Corina,

Ik heb 3 weken geleden een miskraam gehad na 7 weken, ook ik wil dol graag weer zwanger worden. Misschien kun je is kijken naar de ovlatie testen van clear bleu? Zelf heb ik hier geen ervaring mee, maar het lijkt me wel handig.
Hoelang na je miskraam werd jij weer ongi?

Groetjes Nienepien

Hoi Nienepien,

De eerste keer na mijn miskraam was exact na 28 dagen. 2e keer 21 dagen en 3e keer 26 dagen. Normaal zat ik altijd rond de 30 dagen dus ik denk dat mijn lichaam toch een beetje van slag was.. Hoe gaat het nu met jou???

Gaat goed, heb af en toe nog de balen, maar dat hoort er bij! Wat ik het aller vervelendste vind is dat ik zo jalours kan zijn op andere zwangeren! Of mezelf voor me zie met een dikke buik!

Tja op jou cyclessen na de miskraam is niet echt een pijl te trekken! Wel vervelend! Ga heel hard voor je duiemn!!

Lief van je..

Ik ken het gevoel. Mijn schoonzusje is exact zwanger geraakt toen ik mijn miskraam kreeg... tja das toch een beetje moeilijk om dan blij te zijn voor iemand

Ik zal ook voor jou duimen en hopenlijk zijn we binnenkort weer op een ander forum

Hoi, ook ik heb vorige week een miskraam gehad. Kwamen erachter via een echo. Dacht dat ik 11 weken was, maar het was al gestopt met groeien met 8 weken. Vorige week woensdag gecurreteerd. Nu wil ik nog al meer dan ooit tevoren zwanger worden, maar moet nog even wachten tot het bloedverlies ophoudt, argh. Maar ik ben ook wel bang, dat het of nooit meer lukt of dat het weer mis gaat. Hebben jullie dat ook? Het was mijn 1e zwangerschap. Ik vind het nu ook moeilijk om mensen met een dikke buik te zien of kinderwagens e.d. Een collega op een andere afdelig vertelde gisteren dat ze zwanger was. Al 19 weken. Ze kwam er pas achter na 12 weken, had volop alcohol gedronken, gerookt en geskied!! Ik heb juist alles gedaan om zo gezond mogelijk te leven!! Daar baal ik dan wel van. Ik probeer wel blij voor haar te zijn, maar ondertussen steekt het toch. Ik wens jullie veel sterkte en hoop dat het snel lukt. Echt tips kan ik je niet geven, maar wens jullie veel geluk! Groetjes Karina

Hoi Corina. Ik ben XXX en heb zojuist een berichtje geplaatst omdat ik zo zit te balen. Altijd regelmatig en nu dus niet meer. Heb nu wel een aankomend ingi gevoel,maar er komt niets.Weet wel dat ik niet zwanger ben na een aantal testjes. Vind het dood en doodeng om er weer aan te beginnen.Jij ook ? We hebben dan ook erg weinig geklust. Nou tot schrijfs weer. Groetjes van XXX

Hoi Corina,

Zoals je al aan de voorgaande reacties ziet zijn er heel veel vrouwen die een miskraam hebben gehad. Zelf was ik tot nu toe te vinden op het december-forum maar na 8 weken heb ik een miskraam gehad. Uit bloedonderzoek kwam naar voren dat het in een eerder stadium al mis is gegaan. Ik blijf het uiteraard gewoon weer proberen en met de clearblue test meet ik wanneer ik mijn volgende ei-sprong heb. Zelf temperatuur ik niet. Ik vind die ei-sprong testen van Clear-blue veel gemakkelijker.

Succes!!

Groetjes Frederique

Terug
Bovenaan