zwanger worden na gebruik mirena spiraaltje

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Onze dochter is nu 1.5 jaar en we willen graag een tweede kindje. Ik ga volgende maand (kon niet eerder) het spiraaltje eruit laten halen.
De vorige keer was ik gestopt met de pil en was meteen de tweede maand al zwanger, had stiekem wel een beetje op de kalender gelet.
Wie heeft er ervaring met zwanger worden na een spiraaltje??

groetjes nancy

Hallo
Ik heb het spiraaltje er uit laten halen en ben meteen zwanger geworden van ons tweede kindje terwijl ik bij onze eerste er wel wat langer oer heb gedaan ( 2  jaar inclusief 2 miskramen)
Het enige nadeel is dat je niet weet hoe ver je bent in het begin, maar verder erg prettig  
Succes er mee
Groetjes        

Ook ik heb tussen mijn twee dochters een mirena gehad. Allebei de keren was ik in de tweede ronde al zwanger.
Sil

ik had ook een  mirena

voor mn kleinste dochter
wij hebben er 6 rondes over gedaan
toen het raak was
moet ik ook zeggen dat ik wat ouder ben toen 35
dat kan tegen werken
gr eugenie

41.2 wkn zwanger

hi ik ben net zwanger maar t heeft wel geduurd en mijn ervaring met mirene NOOIT meer, mn hele hormoon huihouden was de weg kwijt, werd eerst heel erg onregelmatig en na 8 maanden, ging dat pas goed en toen heeft het 3 maanden daarna geduurd voorat ik zwanger werd, met de eerste slikte ik de pil n werd na het stoppen meteen zwanger en me de tweede ook alleen bij deze niet dus ik vind dat het echt aan mirene ligt hopelijk krijg je een betere ervaring als ik groetjes sabrina

Terug
Bovenaan