Zwanger worden na het verliezen van een kind

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op deze site! En ik vroeg me af of er ook meiden hier zijn die proberen zwanger te worden na het verliezen van een kindje.

Ik zelf ben in 2008 mijn tweeling Jayden* & Dylano* verloren na een zwangerschap van bijna 23 weken.
Ik heb nu een nieuwe vriend en we willen erg graag zwanger worden.
Ik vindt het allemaal super spanend en kijk er erg naar uit om weer zwanger te worden!
Maar ook is het een moeilijke periode!!!
Het is allemaal een beetje dubbel!
Dus graag zou ik in contact willen komen met meiden die dit ook meegemaakt hebben.

Veel liefs Cynthia

Geen contact mee, maar ik wens je wel heel veel sterkte! En natuurlijk hoop ik dat je snel zwanger bent!

Liefs

hey Cynthia

ik heb een miskraam gehad met ongeveer 6 weken. ik had net een paar dagen er voor een testje gedaan en zo een dag later bij mijn huisarts langs gaan om er zekerheid over te krijgen of ik inderdaad zwanger was en om me door te laten sturen naar een gyn toen ik een miskraam kreeg.
hoewel ik nu een paar jaar later opgelucht over ben dat het zo is gelopen en ik nu niet in een liefdeloos huwelijk zit.
Waar de vader van mijn kind ook nog eens de vader zou zijn van een kind dat net zo oud zou zijn.

in het begin het er heel erg moeilijk mee heb gehad waarom mijn kindje me is afgenomen en die snol haar kindje mocht houden en rouw ik er soms nog om hoe het had kunnen zijn
maar dat is allemaal in het verleden
ik wil nu allen nog maar na de toekomst kijken en hoopvol kijken naar het moment dat ik weer zwanger ben.

liefs kim monique

Hiernaast in het menu 'forum' kun je ook kiezen voor 'zwanger worden na miskraam'. Daar vind je vast meer lotgenoten!

Sterkte!

Hay Cynthia,

Welkom bij ons! Gezellig dat je mee komt denken en kletsen.............

Wat vreselijk dat je je 2 kindjes bent verloren. Ik heb een miskraam gehad met 8 weken....
Wat heb je mooie namen uitgezocht voor je twee jongentjes.......
Kindjes blijven altijd bij hun moeder......ook die van jou.

Lieve meid,

Heel veel sterkte en wij gaan je door deze onzekerheden van een volgende zwangerschap heenslepen!!

Hoi Kim!

Ik kan me je frustratie goed voorstellen! En ik vindt het heel erg nap van je dat je nu allen nog maar nar de toekomst wil kijken!
Ik hoop voor je dat je snel zwanger mag raken!

Micromuis hahah weet je echte naam niet;) heel erg bedankt voor je lieve berichtje!!!!

Liefs Cynthia

Terug
Bovenaan