Hey allemaal, ik ben een hele gelukkige moeder van een waanzinnige dochter van 3,5 jaar oud. Ik wilde altijd al heel graag een 2e (en 3e en 4e haha), maar mijn man was daar altijd tegen om diverse redenen. Af en toe zwengelde ik het onderwerp weer eens aan, maar helaas altijd een nee.. Ik ben ervan overtuigd dat je dit allebei moet willen, dus ik ben niet gaan pushen oid maar laatst begon mijn man er zelf over: hij had gedroomd dat we een 2e kindje hadden en dat het heel leuk en goed was. YES!! Op dat moment nog niet overtuigd dat hij het ook echt wilde maar ik ben er toen wel wat vaker over begonnen en nu is hij om!
ik ben natuurlijk helemaal blij maar maak me ondertussen ook een beetje zorgen.. ik ben afgelopen november 40 jaar geworden dus ik weet dat de kans dat het gaat lukken steeds minder wordt. Héél graag hoor ik van andere 40-plussers die zwanger zijn geworden (of willen worden) hoe jullie hiermee omgaan! Ik voel een enorme tijdsdruk en ben bang dat het een obsessie gaat worden.. En tips en trics zijn natuurlijk ook hartstikke welkom! Liefs xx
ik ben natuurlijk helemaal blij maar maak me ondertussen ook een beetje zorgen.. ik ben afgelopen november 40 jaar geworden dus ik weet dat de kans dat het gaat lukken steeds minder wordt. Héél graag hoor ik van andere 40-plussers die zwanger zijn geworden (of willen worden) hoe jullie hiermee omgaan! Ik voel een enorme tijdsdruk en ben bang dat het een obsessie gaat worden.. En tips en trics zijn natuurlijk ook hartstikke welkom! Liefs xx