zwanger worden na keizersnee

Hallo, ik ben Christel.
Ik heb een zoontje van 1 jaar die dmv een keizersnee geboren is. Nu probeer ik weer zwanger te worden en ik heb het idee dat het al een paar keer is aangeslagen, maar elke keer eindigd het met erge pijnlijke steken bij de keizersneewond en word ik weer ongesteld. De laatste keer werd ik met 23 dagen al weer ongesteld, en ik vloei nu al meer dan een week.
Heeft iemand van jullie meer ervaring met het zwanger raken na een keizersnee? Ik zou graag jullie ervaringen lezen.
groetjes Christel

Hoi ! Ik ben bij onze eerste ook met een keizersnede bevallen. Ben niet al te lang geleden zwanger geweest,maar da's helaas een miskraam geworden. Ik ben er eigenlijk nooit vanuit gegaan dat een keizersnede een tweede zwangerschap in de weg zou kunnen staan.....XXX

Nou ik ook niet, maar door elke keer die steken bij de wond, begin ik toch te twijfelen. Ik ga morgen denk ik maar eens bij de ha langs voor een verwijzing naar de gyn. Vooral omdat ik nog steeds vloei na 9 dagen.

hoi ik ben 3 weken geleden bevallen na een keizersnede van mijn tweede dochter de eerste was ook een keizersnede was met de tweede na 2 maanden zwanger denk dus niet dat het met een keizersnede temaken heeft succes

Terug
Bovenaan