zwanger worden na keizersnee

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik wil weten of er meerdere meiden zijn die dit herkennen:
Ik heb eind december mijn nod (27 dec of 30 dec) dus onze klusperiode zit er al op. Ik heb last van mijn litteken van de keizersnee. Zou het kunnen dat ik last krijg door een innesteling en dat ik zwanger zou kunnen zijn?

Hoi,

Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben, en had tijdens mijn eisprong enorm veel last van mijn litteken, ook dat het van binnen wat opgezwollen voelde, ook erna nog. En dat heb ik anders nooit, dus misschien ben je inderdaad wel zwanger, ik hoop het voor je ...

Liefs,
Liene

Bedankt voor je reactie.
Bij mij voelt het ook gezwollen aan en dat heb ik nog nooit eerder gehad. Ik heb mijn NOD tussen 26-12 en 30-12. Mijn eisprong was tussen 12-12 en 17-12 (heb 'm 16-12 gevoeld)
Mijn 1e kindjes wordt 1e kerstdag 2 jaar! Groot feest dus. Ik hoop dat ik 2007 zwanger mag gaan beginnen!

Sesamstraat
29 jaar, 2e kindje, 3e ronde

Hoi,

Wel grappig ons 2e kindje is 2 weken geleden 2 jaar geworden, en het was nu in de derde ronde raak. Ik hoop dat het voor jou nu ook in derde ronde raak is. Ik zal voor je duimen.

Groetjes,
Liene

Hoi anoniem,

Jij hebt mazzel gehad voor de kerst bevallen. Ik was in januari uitgerekend en was ook in de veronderstelling dat het heus niet eerder zou komen. Kerstdiner en alles geregeld.. Wel een mooi kado. Ik ben naar het ziekenhuis gegaan omdat de kleine in het vruchtwater had gepoept. Daarna hoorde we in het ziekenhuis dat de kleine in een volledige stuit lag! Ik wist dit dus niet en de verloskundige had al die tijd gezegd; het ligt lekker mijn zijn koppie naar beneden! Niet dus. Omdat ik al vanaf snacht 4.uur met weeen liep mocht ik savonds in het ziekenhuis beslissen of ik gewoon of met een keizersnee wilde bevallen. Ik was al een tijd bezig en pas om 19.00 uur 3 cm, en dus hebben we besloten het te halen met een keizersnee. Om 22.00 uur was mijn zoon er! Het is me alles meegevallen en de volgende dag stond ik al weer naast mijn bed om te douchen. Na 4 dagen was ik thuis (dit omdat de borstvoeding niet lekker liep en mijn zoontje erg ziek is geweest van het ingeslikte vruchtwater)

Waarom ben jij bevallen met een keizersnee?
Sesamstraat

Terug
Bovenaan