zwanger worden na keizersnee

A

Anoniem

Guest
Hoi, Weten jullie wat het (medische)advies is om na een keizersnee weer zwanger te worden? Moet daar minimaal 1 jaar tussen zitten?
Heeft iemand ervaring hiermee?
Bedankt en groeten,

hoi hoi

ik ben 3maart bevallen met een spoedkeizersnee,en wij wilde nu ook gaan voor een 2e kindje en vroeg dit dus ook na ze zeggen zowieso 3tot 6maanden is het beste...wij zitten nu in onze eerste ronde en mijn nod is over 8dagen en heb er echt een goed gevoel bij maar je weet nooit,bij caithlyn was ook meteen eerste ronde raak...
dus even afwachte

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Hoi,

Ik heb vorig jaar een keizersnede gehad en mij is toen verteld dat ik de eerste 6 maanden niet zwanger mocht worden.

Daarna zou het volgens mij geen probleem meer moeten zijn, behalve dat je een medische indicatie hebt voor de bevalling en dit dus in het ziekenhuis moet gebeuren.

Groetjes Anke

quote: Mamma van Fenna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-09-2008 19:56:00'));

Hoi,

Ik heb vorig jaar een keizersnede gehad en mij is toen verteld dat ik de eerste 6 maanden niet zwanger mocht worden.

Daarna zou het volgens mij geen probleem meer moeten zijn, behalve dat je een medische indicatie hebt voor de bevalling en dit dus in het ziekenhuis moet gebeuren.

Groetjes Anke

na mijn weten moet je na een keizersnee altijd in het ziekenhuis bevallen teminste ik wel

Terug
Bovenaan