zwanger worden na lisexcisie

Hoi allemaal,

Eind 2006 heb ik een lisexcisie gehad vanwege pap3b cin III. Inmiddels veel uitstrijkjes gehad en alles is sinds 2007 rustig, geen afwijkende cellen meer. Sinds ruim een jaar proberen we zwanger te worden en het lukt niet.
In aug en sept bij mij bloed afgenomen en de hormonen te bepalen, geloof dat het is om te kijken of je wel een eisprong hebt e.d. Denk dat er hier wel meiden zijn die het beter weten dan hoe ik het nu op schrijf.
Kortom, nu wacht ik op mijn menstruatie en dan moet ik op dag 5 gaan starten met Clomid.
En uiteindelijk KI.
Op zich allemaal wel spannend...hoop hier wat lotgenoten te treffen en te chatten/mailen. Ik ben 33 jaar en woon in de omgeving van Rotterdam.

Liefs, M.

Hi M,

Ik heb een jaar geleden dezelfde operatie gehad, ook vanwege PAP3B. Maar ik liep daarvoor al bij de gyn vanwege een kinderwens. Ik was zelf heel bang dat de ingreep het nog moeilijker zou maken om zwanger te worden, maar de gyn wuifde dat weg. Dat kwam zo weinig voor, zei hij toen. Ben wel benieuwd of ze bij jou nu wel dat verband leggen?

Terug
Bovenaan