zwanger worden na mirena

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi, ik ben een trotse mama van een dochtertje van 13 maanden en heb onlangs mijn spiraaltje laten verwijderen! op naar de 2de dus
toen wij voor de eerste gingen heb ik hier ook op het forum gezeten en vond ik dat erg leuk, vooral omdat je het niet aan iedereen gaat vertellen en je toch met zo'n heerlijk gevoel rond loopt!
dus bij deze sluit ik me weer aan!

liefs R

Hee Beau,

Welkom hier! In november heb ik mijn mirena laten verwijderen en in december hadden we een positieve test!!! Helaas kreeg ik in januari een prille miskraam, ik voelde het al aankomen. Ik heb een zoontje van bijna 15 maanden.

Wij proberen het leuk te houden, want dat was bij m'n zoontje op een gegeven moment niet meer het geval (na een heavy jaar zwanger). Waren jullie toen wel patsboem zwanger? Heel veel klusplezier!!!!

Liefs Lientje

Hoi
ik heb in jan mijn merina eruit laten halen en wij gaan ook voor ons tweede kindje.
ik had voorheen de pil en daaar kon ik niet tegen en hebben ze me een merina aangeraden..
ik ben wel meteen 2 dagen erna ong geworden en heb nu een normale cyclus..we oefenen zo hard als we kunnen en we zien wel wanneer het raak is.bij mn dochter was ik meteen na het stoppen met de pil zwanger en dat dacht ik... naar verwijderen merina ook... maar helaas de natuur bepaald en we zitten nu in ronde 4 en ik mag niet klagen dat weet ik maar het duurt nu iets langer als toen en dan ga je toch af en toe wat twijfelen dat heeft iedere vrouw toch?

greetz karin

Hoi meiden,
Mijn mirena is er sinds maandag uit en ben gister "gelukkig" normaal ongi geworden, zo weet je ook dat het weer werkt enzo!  ik las nmlk dat het bij sommige nogal lang duurde voordat hun menstruatie kwam en ja dan kan je nog niet aan de slag!

Bij mijn eerste kindje was ik in ronde 3 zwanger dus best snel, al was ik bij de eerste maand al teleurgesteld dat ik ongi werd! Hi Hi
we/ik hebben nu ook besloten om niet meer zo histerisch te doen en de natuur gewoon zijn gang laten gaan het is toch anders als je al een kleinthje hebt, al moet ik zeggen dat ik nu ook niet kan wachten hoor! hi hi!

Liefs Beau

Terug
Bovenaan