A
Anoniem
Guest
<p>hallo,</p><p> </p><p>graag wil ik weten hoe jullie erover denken</p><p>1 mei 2017 ben ik gestopt met de pil. Ik heb een regelmatige cyclus van 31 dagen.</p><p>begin dit jaar, 3 januari had ik een positieve test in mij handen. Ontzettend blij. Helaas mochten we maar 4 weken hiervan genieten. Een miskraam.
</p><p>In februari werd ik weer voor het eerst ongesteld na de miskraam en lukt het tot op de dag van vandaag niet om zwanger te worden. Ik weet wat mijn vruchtbare dagen zijn. Sinds de miskraam ben ik ook veel erger ongesteld met veel stolsels en 4 dagen voor de menstruatie heel veel krampen.</p><p>Vorige maand ben ik bij de dokter geweest. Hij was geen luisterde oor voor ons en zei: jullie zijn nog jong. Kom eind dit jaar maar weer terug. Terwijl ik voel dat er iets niet goed zit, maar wat weet ik niet.</p><p> </p><p>wat denken jullie? </p><p>- zal ik weer naar de dokter gaan en nogmaals mijn verhaal uitleggen dat ik al meer dan een jaar gestopt ben met de pil of zit het tussen mijn oren, nu gewoon blijven oefenen en eind dit jaar weer naar de dokter gaan?</p><p> </p>