Zwanger worden na miskraam

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Tot voor kort kon ik nog mee babbelen met het zwanger zijn forum. Helaas werd bij ons met de 12 weken echo geconstateerd dat het kindje met 10 weken al overleden was. (had met 10 weken al hartje zien kloppen), Afgelopen week mijn NOD gehad. Weer heel snel vond ik zelf (na 4 weken). Nu dus wachten op mijn ei-sprong. Heb een test gekocht om te achterhalen wanneer mijn ei-sprong is. Vind het allemaal wel spannend omdat ik nu niet weet hoe snel ik zwanger ben. 1ste keer na 2de ronde.

Mijn schoonzusje is nu 22 weken zwanger, we liepen gelijk op. Nu kan ik van haar mee genieten. Dat is een schrale troost.

Wie heeft ervaring met zwanger na miskraam? En hoe lang duurde het? Graag reacties. Ben een beetje ongeduldig.

Groetjes Yvonne

Wat een nare ervaring zeg. Het ene moment hoor je t hartje nog kloppen, en dan heb je een miskraam. Ik hoop dat je t al een beetje hebt kunnen verwerken?

Wel fijn dat je ongi weer zo snel is gekomen

Helaas kan ik je geen goede hoop geven. Ik ben vorig jaar in 1e ronde zwanger geraakt, na 7 weken mk. Nu nog steeds niet zwanger na 14 rondes. Ondertussen is gebleken dat ik zuur baarmoederslijm heb, na een kijkoperatie 4 weken geleden blijkt ook nog eens dat 1 eileider niet werkt. 1 eileider is doorgespoten. Hopelijk lukt t de komende 3 maanden nog, anders krijgen we IUI.

Maar laat je niet gelijk ontmoedigen, dat t bij mij niet lukt, hoeft niet te betekenen dat t bij jou ook niet lukt.

Hopelijk raak je snel weer zwanger!

Terug
Bovenaan