zwanger worden na miskraam

Helaas ben ik nieuw op dit forum. Met 9 weken heb ik een miskraam gehad. Ik begon te bloeden en met een echo is gezien dat het al met 6 weken fout is gegaan.
Dit was mijn eerste zwangerschap. Ik ben benieuwd of je over het algemeen snel weer zwanger bent. Wat zijn jullie ervaringen of misschien hebben jullie verhalen gehoord van anderen.
Mij is namelijk verteld dat je na een miskraam vruchtbaarder bent. Ik hoop dat het snel weer raak is, mijn vriend en ik gaan er in ieder geval gelijk weer voor.

Gr. Ank

hoi ank  

Ik heb nog niet zolang geleden mijn derde miskraam gehad,bij mij duurde het tussen de eerste en tweede keer 6 maanden voordat ik weer aantelde,en tussen de tweede en derde keer 10 maanden dus heel verschillend.bij de een staat de cyclus sneller op een rijtje dan de ander,hoop voor jou dat je snel weer aantelt.

groetjes riko

Hoi,

Allereerst wil ik je zeggen dat ik het heel naar voor jullie vind dat jullie dit mee moeten maken.
Je hoort regelmatig dat iemand na een mk weer vlot zwanger is. Het lijkt net of je lijf dan weet hoe het moet. Maar het kan ook anders. Dus dat ligt (helaas) helemaal aan je lijf.
Ik heb nu 2 keer een mk gehad. Na de eerste was ik na 4 maanden weer zwanger, en heb toen een prachtzoon gekregen. Nu na de tweede mk heeft het 6 maanden geduurt. Ik ben inmiddels weer bijna 23 weken zwanger, en ook deze keer gaat het goed. Er zit dit keer een meisje in mijn buik. (was te zien op de screeningsecho)

Ik hoop voor jullie dat het vlot weer raak is, en dat jullie dan een mooie, probleemvrije zwangerschap gaan beleven.

Groetjes, Kat

Hallo Ank,

Allereerst wil ik zeggen dat ik het ontzettend rot voor je vind. Hoop dat alles weer een beetje goed met je gaat.

Zelf heb ik toen met 8 weken een miskraam gehad. Zelf wilde ik ook zo snel mogelijk weer zwanger worden. Tot mijn verbazing was ik 5 weken later alweer zwanger. 28 april verwachten wij ons eerste kindje. Je kan dus heel snel weer zwanger worden na een miskraam.

Heel veel sterkte en suc6!

Liefs,

Danielle

Ik ben in 2003 bevallen van een dochtertje. na 9 maanden was ik weer zwanger dat was in april 2004. Toen kreeg ik een miskraam en ben in die tijd tot nu nog 6 keer zwanger geweest. Dus het kan heel erg snel gaan maar het kan ook langer duren. Het verschilt gewoon per persoon.

Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen met het verwerken van de miskraam

En ik hoop voor je dat je snel weer zwanger raakt.

Elina

Terug
Bovenaan