Dag allemaal,Ik voel me gewoon ff zo kut! Weer negatief getest en morgen moet ik ongesteld worden als ik uitga van m’n ovulatietesten.<br />Vorig jaar december kwam de wens voor een tweede, omdat het bij de eerste 2 jaar duurde, wilden we “optijd” beginnen.<br />Ik raakte meteen in januari zwanger maar dit werd een vroege miskraam voor de 7 weken.<br />In juni weer zwanger en dit was een tweeling, helaas waren de hartjes gesopt met kloppen met 9 weken en kreeg ik een miskraam met 12 weken op 16 augustus.<br />Allerlei onderzoeken wezen bij mij uit dat er niks aan de hand is. Mijn man is niet onderzocht want we hebben een gezonde zoon.<br />Nu ben ik inmiddels een dik jaar verder van het starten met proberen van de tweede en twee miskramen. Ik word er echt verdrietig van.<br />Voor mijn gezonde zoontje ook een miskraam gehad, dus 3 miskramen in totaal. <br />Ik probeer echt zo gezond mogelijk te leven.<br />Hebben jullie nog tips? Om met succes zwanger te raken? Een of ander kruid ofzo of iets met massages? Ik ben de wanhoop nabij, helemaal in de eerste ongesteldheid week ?<br />