<p>Ik probeer het kort te houden; van de zomer zijn wij voor de 2e keer ouders geworden van een prachtige dochter. Helaas is zij na 2 maanden ziek geworden en overleden. Het gemis van onze dochter blijft, maar ook onze wens voor nog een kindje. Ondanks alles zijn we er voor gegaan, en voor er mensen zijn die gaan zeggen dat dat te snel is; daar heb ik geen behoefte aan. Pas als je een kind verloren bent weet je wat je zou doen, en ik hoop dus dat je daar nooit achter zult komen. </p><p>Goed, nu ben ik bij beide zwangerschappen gewoon "ongesteld" geworden en bleek achteraf toch zwanger. Bij 1e kind testte ik vroeg positief, bij 2e kind pas heel erg laat, een paar weken na mijn 'NOD'. Nu zijn we deze maand flink aan het 'klussen' geweest, en nu ben ik 5 dagen voor mijn verwachte menstruatie weer ongesteld geworden. Precies op de verwachte datum van de innesteling. Nou weet ik dat ik gewoon even moet wachten maar zoals jullie wellicht begrijpen is wat goed nieuws wel heel erg welkom. </p><p>Zijn er meer dames die echt een gewone menstruatie krijgen en toch zwanger zijn? Het is mij al bij 2 zwangerschappen dus gebeurd, terwijl het eigenlijk niet normaal is..</p>