Zwanger worden na prematuurbaby

Hallo meiden,

Zijn er mama’s die na een prematuurbaby weer in verwachting zijn/geweest.
Ons eerste kindje is met 33+3 geboren, we proberen nu voor ons 2de kindje te gaan maar vind het erg spannend allemaal.

Iemand ervaring? Hoor het graag.

2 jaar geleden met 34 weken bevallen 2 jaar later met 40 weken bevallen ?
Al die tijd voor niks onzeker geweest. Heb wel extra rustig aan gedaan. Heb ook geen gebruik gemaakt van medicatie wat ze wel hebben aangeboden omdat de eerste te vroeg kwam. 

Ik heb het aan de natuur overgelaten ?

Hier 1 met 35.1. Heel veel in het ziekenhuis gelegen ook tijdens zwangerschap. Absoluut heel erg bang voor 2e x. Maar nu met 39.6 bevallen in 19 minuten. Helemaal vlekkeloos verlopen. Laat het je niet tegenhouden!! Als het weer zon zwangerschap is is het erg jammer maar dan is dat maar zo. Zolang je kind maar gezond is straks

Wel een prematuur baby, maar niet te vroeg geboren.
Na een normale zwangerschap zonder kwaaltjes, voelde me hartstikke fit een prematuur babytje dat ter wereld kwam. Geen idee waarom! Daarom nu tijdens mijn 2e zwnagerschap wel extra onder controle. Extra groeiecho's en onder controle in het ziekenhuis ipv bij de verloskundige. Opzich wel prettig natuurlijk.deze baby groeit tot nu toe nog prima. Ze verwachten dat als de groei minder wordt dat nu in deze periode zal gebeuren (ben bijna 35 weken) dus voor mij niet echt een probleem verder.. 

Terug
Bovenaan