Zwanger worden na prikpil

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo lieve mensen,</p><p>Ik ben al 6 maanden gestopt met de prikpil nog steeds niet ongesteld. </p><p>Ik heb wel steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden al een tijdje. Dus ik vermoed dat het binnenkort weer gaat gebeuren *fingerscrost* </p><p>Nu ben ik al een beetje aan het rond kijken op internet of er bepaalde medicijnen zijn om de ongesteldheid *aan te zetten* aangezien wij heel graag weer zwanger willen worden.  Hebben jullie misschien iets? </p><p>Hoelang duurde het bij jullie toen jullie weer gingen menstrueren? En vernam je toen ook wat?</p><p>Mijn cyclus voor de prikpil was al onregelmatig zal dit weer het geval kunnen zijn? </p>

hoi gebruiker 
bij de prikpil kan het een jaar duren voor dat je uberhoud ongesteld woord 
mijn tip van de huisarts was toen slik een maandje de pil en stop er dan ook weer mee dan komt het sneller opgang 

Hallo,
Het kan inderdaad zeker een jaar duren tot alles weer normaal op gang is. Als je het gevoel hebt dat je menstruatie langzaamaan weer op gang komt, dan kun je misschien nog even afwachten tot het natuurlijk op gang komt. Je kan ook even langs de huisarts gaan en overleggen wat je het beste kan doen, want hij of zij kan je inderdaad medicijnen voorschrijven om het allemaal wat te versnellen.. Denk dat de huisarts je het beste advies kan geven over wat precies :) Zou alleen kunnen dat ze je aanraden eerst nog een half jaartje af te wachten, dat las ik namelijk (https://mybabywatcher.com/zwanger-worden-na-stoppen-met-de-pil/). Maar je kan het altijd even proberen!
Veel succes ermee!

Hi,
Ik ben zelf in februari 2019 gestopt, en werd in oktober 2019 ongesteld na meer dna 10 jaar prikpil. En nu wachten we het ''rustig'' af :) 
Wat wel apart is, voor ik de prikpil gebruikte waren mijn menstruaties heel onregelmatig, en nu niet meer! Gewoon elke maand netjes ongesteld. 
Wees niet te nerveus, het kan echt tot 1 jaar of langer duren voor je ongesteld wordt, dat kreeg ik ook te horen. 

succes!

Terug
Bovenaan