<p>Hallo allemaal, ik zou heel graag wat ervaringen willen lezen, ik weet dat het bij iedereen anders is maar ik zou gewoon graag wat meer willen lezen van vrouwen die aan de depo (prikpil) hebben gezeten en zijn gestopt vanwege een kinderwens. Ik ben nu bijna 9 maanden gestopt en heb zo nu en dan wat bloedverlies maar niet wat je een normale menstruatie kan noemen, het is vaak een klein beetje gedurende 2 dagen en meer met afvegen dan dat het in of aan je maandverband/tampon zit. Ook heb ik regelmatig na het vrijen wat roze/bruin bloedverlies. Ik heb al wel vaak gezwollen en pijnlijke borsten en tepels. Verder hebben wij een kinderwens wat spannend is want ik heb zelf op jonge leeftijd schildklier kanker gehad en heb geen schildklier meer en als nabehandeling aan de radio actieve jodium gezeten, wel zijn mijn waardes goed en stel ik raak zwanger moet ik dat ook wel doorgeven bij mijn internist zodat ze dat in de gaten kunnen houden. Ik vind het erg lastig als mensen zeggen “ach niet te veel aan denken of mee bezig zijn het komt vanzelf” want kom op als je wens er is kan je er onmogelijk niet mee bezig zijn toch? Ik zou het super fijn vinden om van meerdere vrouwen te horen hoelang je aan de prikpil hebt gezeten, en hoelang het duurde voordat je weer normaal menstrueerde en uiteraard hoelang het heeft geduurd voor je zwanger was na het gebruiken van de prikpil.</p>