zwanger worden na prikpil

A

Anoniem

Guest
hoi meiden
wij zijn in maart gestopt met de prikpil na 2 jaa
en ik heb al 2 kindjes
nou ben ik gewoon ongi geweest met de prikpil
maar mijn nod was op 25 april en tot op heden niks
de zwangerschapstest zeg negatief
dus nu heeft de huisarts gezegd ga maar 3 maanden aan de gewone pil om je cyclus weer op gang te krijgen

mijn vraag wie heeft dat ook gehad
ik word er gek van ik wil tog zwangerraken en niet wachten
ik heb al 2 kindjes en die waren allebei over de pil

groetjes nijntje

Hoi hoi

Ik kan niet echt iets voor je betekenen
maar ik dacht dat ik de enige hier was die prikpil gebruikte
ik heb ook de prikpil geberuikt paar jaren geleden
en ik heb 4 maanden moeten wachten tot me cyclus weer kwam en normaal was
maar ik was gestopt om andere redenen
nu ben ik weer begtonnen heb 1 injectie gehaald
maar ik wil ook voor een kindje gaan
en hij is uitgewerkt in juli
dus ik moet ook af wachten of na 1x spuiten ook me cyclus weer normaal
kan komen

groetjes

Oja ik ben trouwens ook ongestekd geworden met prikpil en ook geprobeert en ook negatief

maar prikpil is zo je kan nog gewoon ongesteld worden af en toe maar dat wil dan niet
zeggen dat je dan een eisprong heb of wat dan ook maar bijsommige is het mogelijk
daar niet van maar bij sommige weer niet zoals zo te zien bij jou en bij mij trouwens
ook want had het ook geprobeert en niks.

Hoi Nijntje,

Ik ben sinds vorig jaar februari gestopt met de prikpil. Ik ben in september voor het eerst weer begonnen met menstrueren. Vanaf dat moment erg onregelmatig. Ik loop nu bij een fertiliteitsarts en heb een licht vorm van PCO. Er is wel iets mee te doen maar voor mij dus nooit geen prikpil meer. Ik ben na het stoppen zo onzeker geweest over mezelf dit wil ik niet weer.

Groetjes Russell

Hoi Nijntje,

Ook ik heb de prikpil een jaar gebruikt na de geboorte van mijn zoontje, werd niet ongesteld.Heb in augustus 2006 mijn laatste spuit gehad, was dus beschermd tot nov.Een jaar later werd ik pas ongesteld en erg onregelmatig.Ben doorgestuurd naar de gyn en heb een kuurtje gehad om mijn ongi op te wekken)Duphaston)Dat werkte, maar toch doorgestuurd naar de fertilitetitsarts omdat we graag een tweede kindje willen.Mijn cyclus is nu tussen de 25 en 35 dagen.Heb net voor de eerste keer clomid gehad.Hoop volgende week op een postieve test.
Heb gevraagd of al deze problemen(onregelmatige cyclus, niet zwanger kunnen worden,terwijl ik van Jesse in de tweede ronde zwanger was, en een keer ongepland door de pil heen)door de prikpil konden komen, in het ziekenhuis zeggen ze van niet, maar ik vraag het me af!!!!

Liefs Anies

Terug
Bovenaan