zwanger worden na sterilisatie vrouw

A

Anoniem

Guest
Hoi wij zijn een stel met een grote kinderwens.
Mijn vrouw heeftin een vorige relatie zich laten steriliseren door middel van clips.

Nu willen we dit graag ongedaan laten maken maar geen zorgverzekeraar die de herstel operatie vergoed (tussen de 10.000 en 15.000)

Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben en goedkopere ziekenhuizen of een zorgverzekeraar weten die dit wel vergoed.

Hey Marcel,

Ik heb geen ervaringsverhaal maar wil je wel even sterkte wensen. Het lijkt me moeilijk als je een grote kinderwens hebt, maar er geen zorgverzekeraar is de operatie wil vergoeden.

Hopelijk vinden jullie snel een goedkoop ziekenhuis of een zorgverzekeraar.

Het allerbeste toegewenst.

Hoi,

Ik zou een gesprek aanvragen met de arts die de operatie evt kan uitvoeren, die kan je vertellen hoe groot de kans op herstel is, ik weet dat het met veel factoren te maken heeft, manier van sterilisatie, leeftijd van de vrouw en hoelang geleden het is.
Elke situatie is anders en ik denk dat als je een overweging wilt maken dat het verstandig is jou situatie te bespreken.

Veel succes en geluk!

Hoi,
Wij zijn al bij de huisarts geweest de kans op slagen is ongeveer 85%.

Wij vinden dit op zich aceptabel ondanks dat er nog geen zekerheid is maar dat heb je nooit.

Morgen maar naar de bank vragen voor een doorlopend krediet of een lening van 15.000 euro.

Is een hoop geld maar wat weegt dat op tegen het geluk om een kind te mogen krijgen.

Hey marcel en vrouw natuurlijk,

Ik hoop dat het morgen wordt goedgekeurd, en dat jullie snel een kindje mogen gaan verwachten.

Veel succes!!

Groetjes M

Terug
Bovenaan