Zwanger worden na vaso-vasostomie.

Hi!

Ik zag dat dit topic als laatste was in 2021 dus ik dacht start hem even opnieuw op om te kijken of er nog medestrijders zijn die hier ook in zitten of geïnteresseerd in zijn.

Ik merkte zelf dat er weinig informatie en ervaringen zijn over de hersteloperatie. Ik ben zelf 28 en mijn vriend is 41. Hij heeft als twee kinderen uit een eerdere relatie en heeft toen ook een vasectomie gedaan. Nu zijn wij bijna 3 jaar samen en willen wij graag een kindje van ons samen. Zijn herstel operatie zit er inmiddels op en nu wachten tot december voor de controle van de hoeveelheid zaadcellen. Er heeft bij hem 7 jaar tussen beide operaties gezeten. Ik zit zelf al 1,5 jaar niet meer aan de anticonceptie, hoop dat dat gunstig is en wij uiteindelijk een klein mensje mogen verwelkomen.

Ervaringen zijn welkom!
 
Ik zag dat er nog geen reacties waren geweest. Heb je inmiddels al wel wat informatie kunnen opdoen? 
Helaas was bij mij en mijn man de vasovaso geen succes. Dit kwam omdat er toch te veel littekenweefsel was, waardoor het semen eigenlijk al dood was voor het zijn lichaam verliet. Maar ben inmiddels wel 34 weken zwanger uit een succesvolle ICSI. Ik hoop ook voor jou dat het goed komt, op welke manier dan ook.
 
Hi XLousX!
Gefeliciteerd met de zwangerschap!
Wij hebben vandaag het potje semen ingeleverd en krijgen volgende week dinsdag 20/12 de uitslag. Ben erg benieuwd hoe het gaat zijn bij ons. 
Wat betreft de ICSI, hoe is dat gegaan als ik vragen mag? Is er direct semen vanuit de bijbal gehaald? 
XxX
 
Hoihoi, 
En hebben jullie goed nieuws gehad 20/12? 
Mijn vriend en ik zijn nu ruim 2 jaar samen, en hij heeft over een paar maanden zijn herstel ok gepland staan. Ik vind het erg spannend allemaal!

 
Terug
Bovenaan