Zwanger worden na verwijderen implanon.

A

Anoniem

Guest
<p>Goedemorgen!</p><p>Ik ben Ashley, 26 jaar en heb een dochter van 8 jaar. + Bonusdochters van 1 en 3 jaar. Nu heb ik besloten met mijn vriend dat we graag een kindje van ons eigen willen en ik heb 25-11-2020 mijn implanon laten verwijderen. Ik was ervoor al wat misselijk in de ochtend en buikpijnen maar nu die eruit is nog steeds. Ik heb 1 dag heel eventjes n uur gebloed ( 01-12-2020) maar echt heel weinig. En nu niets meer. Gisteren voelde ik pijn in mijn liezen, navel en onderbuik en heb vanmorgen een test gedaan maar die bleek helaas negatief te zijn. Wat zou dit geweest kunnen zijn? En hoe weet ik of ik al vruchtbaar ben? Ik heb niet meer echt een ongesteldheid gehad. Laatste keer was 6 weken geleden. Toen zat de implanon er nog in. Wie heeft ervaring met de implanon NXT en zwanger worden?</p><p>Wie heeft tips of weet wat dat van gisteren kan zijn?</p><p>We hopen heel graag snel in verwachting te zijn.</p><p>Liefs, Ashley</p>

Hey mamaAshley,

Ik heb ook een implanon gehad. Eind augustus deze eruit laten halen, eind september was ik ongesteld en eind oktober had ik een positieve zwangerschapstest in handen. ? Helaas met 7 weken zwangerschap een miskraam gehad. Nu zijn we het weer aan het proberen. Maar ik weet mn cyclus nu niet goed omdat ik nog niet ongesteld ben geweest na die miskraam.. even afwachten dus! Ik hoop voor je dat jij ook snel zwanger wordt?

Terug
Bovenaan