Zwanger worden na verwijderen mirena spiraal

Hallo,

Ik ben 26 jaar en heb 24 Juni mijn mirena laten verwijderen. Ik en mijn man willen ontzettend graag zwanger worden. Heeft iemand hier ook een mirena gehad? Zou leuk zijn om hier wat ervaringen te horen.. Kan je direct zwanger worden, hoe lang duurde het voordat je je cyclus kende en voordat je zwanger werd etc.?

Graag hoor ik van jullie!

Geniet van jullie zwangerschap! :D Heel veel geluk..

Liefs Jo

Hoi Jo,

Ik heb eind oktober mijn mirena laten verwijderen. Je kan echt direct zwanger worden. Bij duurde het iets langer voor mijn cyclus op gang kwam.

Eigenlijk was ik direct zwanger eind december (geen 1 keer ongi geworden), helaas was dat misgegaan. 1x ongi geworden en daarna direct weer zwanger.

Dus het kan !

Veel succes

Ok dat is idd snel..! Gefeliciteerd!

Ik ken mijn cyclus niet echt. 24juni laten verwijderen, 23 juni ongi geworden (ongeveer 5 dagen) en 1 juli weer 2 dagen. Snap er nog niet zoveel van..

Geniet ervan!

Xxx

hoi,

ik heb tussen mijn 1e en 2e een mirena gehad, ik heb m toen in dec. laten verwijderen en had meteen een menstruatie, vervolgens 30 dgn later weer en toen was ik zwanger, ben nu inmiddels 36 weken zwanger van de 3e!! maar het kan dus echt heel snel gaan!!

succes!!

groetjes susanne

Dank je wel..! Fijn om te horen dat het snel kan gaan.. Ik verwacht niks hoor alleen hoop an harte!!

Suc6 met de zwangerschap, geniet ervan..

xxx

Hi,

Voor de eerste zwangerschap had ik ook een Mirena spiraal. Na het verwijderen had ik een vrijwel regelmatige cyclus, maar was wel met 3 maanden zwanger. Dus echt op gang kwam die cyclus niet, denk ik.

Ik had de Mirena ruim 3 jaar.

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan