zwanger worden na verwijderen spiraal

<p>beste mede (toekomstige) moeders, </p><p>ik heb afgelopen donderdag mijn mirena spiraal laten verwijderen. nu heb ik mijn spiraal 3 jaar gehad en in die 3 jaar ben ik nog gewoon ongesteld geworden en had ik een cyclus van gemiddeld 29 dagen. ik voelde ook altijd mijn eisprong ookal zeggen ze dat je die niet zou moeten hebben. </p><p>nu had ik afgelopen woensdag/donderdag mijn eisprong en toen is dus mijn spiraal verwijderd.</p><p>mijn vriend en ik willen graag een kindje en daarom is de spiraal er nu dus ook uit.</p><p>nu heb ik na het verwijderen geen bloedingen gehad of iets en moet ik of zaterdag 9 of maandag 11 februari ongesteld worden.</p><p>nu had ik net vandaag een lichte bloeding. die was heel licht en wel vers bloed zeg maar.</p><p>nu vraag ik mij af wat dat kon zijn. ik denk en hoop natuurlijk dat het een innesteling was maar dat weet ik natuurlijk niet. je kan in principe meteen zwanger worden na het verwijderen van je spiraal maar toch heb ik dan mijn twijfels omdat ik mijn eisprong eigenlijk net iets te vroeg had.</p><p>kunnen jullie mij helpen? misschien iemand ervaring mee?</p><p>alvast bedankt!</p>
 
Mijn zus heeft 3 dec haar spiraal verwijderd en had 30 jan een positieve zwangerschapstest in handen.. t kan dus heel snel gaan
 
Ik hoop dat het inderdaad zo is. Wanneer kan ik dan testen? Je hebt toch het hormoon in je lichaam na de innesteling? Of zou ik echt moeten wachten tot zaterdag/maandag?
 
Ik hoop dat het inderdaad zo is. Wanneer kan ik dan testen? Je hebt toch het hormoon in je lichaam na de innesteling? Of zou ik echt moeten wachten tot zaterdag/maandag?
 
Ik had twee dagen na het verwijderen van m'n spiraal een onttrekkingsbloeding. Volgens mij heet dat zo. Exact twee weken daarna kreeg ik mijn menstruatie. Dat is mijn ervaring.
 
Mijne is 6 januari verwijderd tijdens mijn menstruatie. Heb daarna een week nog best heel hevig gebloed, maar mijne is dan ook met een hysterescopie verwijderd. 
Op advies van mijn gyneacoloog konden we het beste 1 normale menstruatie afwachten voordat we het zouden proberen. Dan had mn baarmoeder even de tijd te herstellen. Maar hij zei wel dat het direct na het verwijderen mogelijk is zwanger te worden. 
Dat is mijn ervaring, ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!
 
 
 
Terug
Bovenaan