Zwanger worden na verwijdering Mirena

Hoi hoi,

Een vraagje? Hoelang duurde het bij jullie om zwanger te worden na verwijderen Mirena?
Ik heb m 6 Sept verwijderd ivm eileiderontsteking en ik 8 dagen zwaar bloedverlies had terwijl ik de afgelopen jaar helemaal geen bloedverlies/ ongi had. Zou dit gerekend kunnen worden als menstruatie??

 
Hoi,
Na verwijderen mirena paar dagen zware bloeding gehad en na 26 dagen gewone menstruatie. De maand erop al een positieve test. Kan dus vrij snel gaan. Het kan een menstruatie zijn geweest.
Groetjes Lisa 
 
Ik heb de mijne begin juni vorig jaar laten verwijderen en begin december bleek ik zwanger (4 weken), dus 5 maanden. Heb toen 3 weken na het verwijderen mijn eerste menstruatie gehad :)
 
Ik wist niet dat het snel kan raken na het verwijderen van de Mirena :-0. @Maris20, wilde je juist zwanger worden, dat je droordaar de spiraal heb verwijdert? 
 
@Moppiee ja klopt. Om die reden heb ik hem er inderdaad uit laten halen. Bij de eerst implanon laten verwijderen en toen heb ik nieteens een menstruatie gehad. Toen was ik ook meteen zwanger, misschien ben ik wel uitzondering hoor
 
Terug
Bovenaan