Zwanger worden na vroege miskraam.

<p>Hallo, ik vroeg me af of er hier ook dames zijn die in hetzelfde schuitje zitten.</p><p>Ik heb ik juli een vroege miskraam gehad. 3 dagen na mijn NOD begon ik ineens (licht) te bloeden en namen de zwangerschap kwaaltjes af . Dit heeft in totaal 8 dagen geduurd. De hoop dat het nog goed zat was eigenlijk al weg maar  het bloeden was een stuk minder dan mijn normale menstruaties. Omdat ik geen krampen en stolsels verloor heb ik de dag nadat het bloeden stopte een echo laten maken. Hier was niets meer op te zien. Heel erg balen maar eigelijk wist ik het al..  En ze zei trouwens dat ik in het begin van mijn cyclus zat. Ik heb ook nog getest 2 keer en al negatief dus het HCG zal al mijn lichaam uit zijn. Nu een week later heb ik mijn eisprong gevoeld. Zoals elke maand.  En natuurlijk geklust Ik vind het best vroeg die eisprong? En nu hoop ik eigelijk stiekem. Dat het deze maand al raak mag zijn. </p><p> </p>
 
Het kan!
ik heb wee miskramen gehad. Tussen de eerste en tweede ben ik niet ongesteld geweest. 2 dec miskraam, 28 dec ovulatie. 
2 juli werd ik geopereerd aan een bbz bij 6 weken. 2 weken terug heb ik een negatieve test gehad, dus ik weet dat de HCG uit mijn lichaam is. 25 juli ovulatie en nu weer positieve, oplopende testen ??
Super spannend allemaal!!! Ze zeggen soms dat je lichaam ontvankelijker is na een miskraam en het dus sneller weer lukt. Of dat echt zo is, weet ik niet. 
 
Oh wat spannend voor je zeg! Dan kan ik je geloof ik voorzichtig feliciteren! Bijna NOD! Wat heb jij veel meegemaakt zeg. Ik hoop voor je dat het een blijvertje is?. Hele spannende periode. Hoe voel je je verder?
Ik heb een zoontje van 1.5 en ik weet nog dat de menstruatie de maand voor dat ik zwanger was hetzelfde verliep als nu! Ook 3 dagen later en minder en anders dan normaal. Maar toen niet getest dus ik zal het nooit weten.
Mijn NOD zou ongeveer 21 aug. Moeten zijn (ik reken gewoon vanaf de bloeding). Dus moet nog wel even geduld hebben. Maar het is gewoon zo spannend allemaal en op het forum kan ik lekker mijn verhaal kwijt.
 
 
Ik vind het forum ook fijn. Het heeft me ook echt goed gedaan op de momenten dat het mis ging, alle troostende woorden van mensen die je eigenlijk niet kent maar zo met je meeleven. 
Tsja het geluk is nog niet helemaal aan onze zijde. Maar ik weet dat het goed gaat komen. Dat voel ik gewoon. 
Ik voel me ok. Vlagen van misselijkheid en heel moe. Maar beide wijt ik ook aan het weer en de vakantiemodus waar ik in zit. Afgelopen zondag had ik een CB test met 1-2 weken. Als ik komende zondag 2-3 weken heb, dan durf ik voorzichtig blij te zijn en mag ik het ziekenhuis bellen. Ivm de hele geschiedenis krijg ik dan met 6 weken als een echo om te zien of alla op de juiste plek zit. Dat vind ik op zich wel fijn. 
Voor jou ook super zwanger en heel naar van de miskraam! Zo’n lege echo is naar hè.... want ondanks alles hoop je toch op een wondertje. Gelukkig lijkt zwanger worden in zijn algemeen niet het probleem, dus die horde is al genomen. Ik duim met je mee! 
 
Dankjewel! Ja de gedachte dat het vanaf het begin al niet goed zat en het beter vroeg dan laat in je zwangerschap kan gebeuren heeft me wel troost gegeven. Heel veel succes ik ga ook voor jou duimen!! ?
 
Beste  Spvh   ,helaas heb ik vorige maand ook een miskraam gehad. Had vandaag een positieve ovulatie testen in handen. Dus wie weet!
Ik hoop dat je snel weer een positieve test in handen mag hebben. 
 
Spvh het kan zeker! Bij ons dochertje raakte ik de derde maand zwanger maar vmk, weer meteen zwanger, maar weer vmk en weer meteen zwanger dat was ons dochtertje. Nu voor de tweede eerste maand zwanger maar weer vmk, weer meteen zwanger en inmiddels bijna 18 weken.
 
Ik had vorig jaar november een vmk, drie dagen na nod. Ik heb maar 2 dagen gebloed. Alleen duurde het ruim 4 weken voordat ik weer een eisprong had. Dit kwam waarschijnlijk doordat ik op beide eierstokken een cyste had...zagen ze op de controle echo. Ik ben wel gelijk weer zwanger geraakt. Inmiddels 34 weken. Het voelde gelijk goed. Maar het is bij iedereen anders. De 1 word wel gelijk zwanger en de ander niet. 
 
Terug
Bovenaan