Zwanger worden na vroege miskraam

<p>Hi allemaal,</p><p>In oktober hebben mijn man en ik besloten om voor een kindje te gaan. Ik wilde dit zelf al heel lang maar hij was er nog niet klaar voor dus heb ik gewacht tot hij er ook klaar voor was.</p><p>Ik was dan ook helemaal verrast en dolgelukkig toen ik in november al zwanger bleek te zijn maar helaas was dit van korte duur. Met bijna 6 weken hebben we helaas een miskraam gehad. Omdat mijn zus op dat moment ook zwanger was, zij was 3 weken verder, heeft dit het allemaal niet makkelijker gemaakt. Ik ben ouder en je krijgt dan natuurlijk genoeg opmerkingen waar je op dat moment niet op zit te wachten maar zin om er met iedereen over te praten had ik ook niet. Vond ik ook niet leuk tegenover mijn zus.  </p><p>Na de miskraam ben ik na 30 dagen weer netjes ongesteld geworden en daarna zijn we er weer voor gegaan. Helaas blijft mijn menstruatie nu al meer dan een week uit en de zwangerschapstesten blijven negatief. Normaal kon ik de klok erop gelijk zetten.</p><p>Ik merk dat ik het met alles heel moeilijk heb ook al weet ik dat ik snel zwanger ben geraakt en we het dus kunnen. Omdat ik het gevoel heb dat niemand me echt begrijpt vind ik het prettig om het hier van me af te schrijven. Mss dat er vrouwen zijn die in een vergelijkbare situatie zitten of gezeten hebben die het ook fijn vinden om er over te praten. </p><p>Liefs Maantje</p>
 
Hoi Maantje. Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad. Ik heb eigenlijk een zelfde situatie meegemaakt. Omdat ik geen tijd wilde verspillen ben ik gelijk begonnen met ovulatie testen. 3 maanden later was het alweer raak! Nu 17 weken zwanger. We hadden beide een weekje vakantie tijdens DÉ ovulatie week (toevallig hoor!!) en ik geloof dat dat echt geholpen heeft. Probeer het zo goed als dat dat gaat lekker los te laten en te ontspannen. Als t komt, komt het! Succes! Hopelijk hebben je snel weer raak geschoten. Liefs Danielle
 
Terug
Bovenaan