<p>Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar wat herkenning denk ik. De afgelopen maanden waren een grote rollercoaster van ziekenhuisafspraken, keuzes en zorgen. Voor mijn gevoel viel elk dubbeltje de verkeerde kant op. Ik was zwanger van een tweeling en de nipt test liet zien dat er sprake was van trisomie 21 (down). Vervolgens hebben we een vlokkentest gedaan en bleek het om één kindje te gaan. Wij hebben gekozen voor selectieve reductie dus met 15 wkn is één zwangerschap gestopt om het zo te zeggen. Een week na de reductie begon het bloedverlies en dit zorgde uiteraard voor veel onrust en spanning. Rond 18 weken werd het heel veel en met 18+5 ben ik bevallen van onze zoon(s). Lichamelijk voel ik me gek genoeg zoveel beter dan toen ik zwanger was. Die hormonen deden zoveel met mijn energie, eetlust en mijn hoofd. Het voelt alsof er een soort sluier opgelicht is en ik mezelf weer ben. Tegelijkertijd had ik natuurlijk alles overgehad voor een zwangerschap. Herkent iemand dit? Hebben jullie zoiets meegemaakt? Ik merk dat ik heel graag alleen maar naar de toekomst wil kijken, zo snel mogelijk weer zwanger wil zijn en doorrrr. Tegelijkertijd overvalt het verdriet me soms nog zo. Wanneer waren jullie er weer aan toe? Bedankt alvast voor de reacties</p>